חדשות המסך: ביטול הסדרה "סנס 8" מסעיר את הרשת

וגם: וונדר וומן זוכה להצלחה בקופות, פרטים חדשים על העונות הבאות של "משחקי הכס" ו"13 סיבות למה" ודוסון לירי חוזר למסך

זמן צפייה: 00:38

הביטול המפתיע של "סנס 8"

אחרי שתי עונות החליטה נטפליקס לבטל את הסדרה וגררה תגובות זועמות

ביום חמישי האחרון, הודיעה נטפליקס על ביטול סדרת המדע הבדיוני "סנס 8" לאחר שתי עונות בלבד. לפי מקורות בחו"ל, זוהי אחת הסדרות היקרות של נטפליקס כשעלות של פרק בודד היא 9 מליון דולרים, שכן הסדרה כוללת קאסט מגוון של שחקנים ממדינות שונות בעולם וכן הצילומים מתקיימים באותן מדינות כגון קוריאה, מקסיקו, ארה"ב ואיסלנד. הסדרה עוסקת בשמונה אנשים זרים ברחבי העולם שכל אחד מהם נמצא בסיטואציה אישית מורכבת בחיים. הם מחוברים אחד לשני בקשר טלקינטי וטלפתי, נחשפים לחיים אחד של השני, מדברים זה שפתו של זה ומקבלים אחד מהשני יכולות וכשרונות.

סנס 8. צילום מסך

הסדרה שנכתבה ובוימה על ידי האחיות וצ'אוסקי הטרנסג'נדריות (במאיות הסרט המצליח "מטריקס") עוסקת בנושאים בוערים כמו פולטיקה, זהות, מיניות, מגדר ודת ושמה דגש על הקהילה הלה"טבית כאשר מציגה לעומק דמויות קוויריות ואת הקבלה או אי הקבלה שלהן בחברה המודרנית. כמו כן ניתן להתרשם מסצנות מין אומנותיות המציגות אהבה חופשית ללא מעצורים של נטיה מינית כזו או אחרת.

שמונת הגדולים של סנס 8. צילום מסך

הביטול הסעיר את המעריצים הנאמנים של הסדרה שראו בה פורצת דרך מבחינת הערכים הליברליים החשובים של מגוון אתני, פתיחות, קבלת האחר ושיוויון על רקע נטייה מינית. האשטגים כמו #Renewsense8 ו- #Bringbacksense8 מציפים את הרשתות החברתיות וכן ניתן לחתום וירטואלית על עצומה הקוראת לנטפליקס לחזור מהחלטתם. וכל זה קורה בחודש בו מתקיימים ברחבי העולם מצעדי גאווה. מוקדם יותר השנה, רשת NBC חזרה מהחלטתה לבטל את "טיימלס" כך שישינו כבר תקדים לביטול של ביטול סדרה. נקווה בשביל מעריצי "סנס 8" שהתופעה החדשה תחזור על עצמה גם במקרה הזה.

חוגגים גאווה. מתוך ''סנס 8''

עוד בחדשות המסך:

וויל וגרייס חוזרים למסך ובענק

הטריילר שיגרום לכם לסיוטים

וונדר וומן עושה הסטוריה

סרט גיבורי העל בכיכובה של גל גדות זוכה להצלחה יתרה

בשבוע שעבר יצא לאקרנים אחד הסרטים המדוברים ביותר של הקיץ "וונדר וומן" בכיכובם של השחקנית הישראלית גל גדות והשחקן כריס פיין. כבר בימים הראשונים ליציאתו הספיק הסרט לעשות הסטוריה. הסרט שבויים על ידי הבמאית פטי ג'נקינס גרף הכנסות של 100.5 מליון דולר בארה"ב בסוף שבוע הראשון ליציאתו ובכך שבר את שיא ההכנסות בסוף שבוע אחד לסרט שביימה אישה.

עוצמתית. גדות כוונדר וומן

בנוסף, זאת הפתיחה הכי חזקה אי פעם לסרט שיצא בחודש יוני. יתרה מזאת, שובר הקופות גבר על הפתיחות של סרטי קומיקס מצליחים אחרים כמו "לוגאן", "קפטן אמריקה: חייל חורף", "שומרי הגלקסיה", "דוקטור סטריינג'" ו"ספיידרמן המופלא".

מעבר לאהדת הקהל, סרט הסופר הירוז גם זכה לתגובות נלהבות רבות מצד המבקרים. עוצמה נשית כל הדרך לבנק.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-cinema-hollywood-006' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_uj80p6ms' duration='28']

ההרפתקאה החדשה של דוסון

אחרי שנים של נדודים, כוכב סדרת הנעורים חוזר למסך

אתם מכירים את הרגע הזה כשאתם הופכים למזוהים כל כך עם הדמות שאתם משחקים ואז הסדרה נגמרת? זה מה שקרה לג'יימס ואן דר ביק ששיחק את הדמות הראשית, דוסון לירי, בסדרת הנעורים הפופולארית "דוסון קריק".

via GIPHY

במשך 14 השנים (?!) שעברו משידור הפרק האחרון של  הסדרה, ואן דר ביק לא ממש הצליח לחזור ל"מרכז הבמה", הוא נשאר מאחור בעוד חבריו לסדרה מישל וויליאמס, ג'ושוע ג'קסון ואפילו קייטי הולמס זכו לתפקידים משמעותיים נוספים בקולנוע ובטלוויזיה. ואן דר ביק הופיע בתפקידי אורח שונים, בקליפ Blow של הזמרת קשה, שיחק בתפקיד עצמו בסדרת הטלוויזיה "הביץ' מדירה 23" ובתפקיד הראשי בסדרה "חברים הכי טובים". תוך כדי הוא התחתן, התגרש והתחתן שוב בתל אביב כאשר הוא מתקרב לקבלה ושומר על יחסים חמים עם ישראל.

[youtube_embed youtube_id='prYH33DUD3c']

היום השחקן בן ה-40 חוזר למרקע בסדרה חדשה של HBO, "חדר 104". הסדרה שתעלה בסוף יולי, תעקוב אחר הסיפורים המוזרים של אורחים בחדר מלון. צפו בטיזר:

[youtube_embed youtube_id='jQCYhtlvmZc']

אכזבה לצופים האדוקים של משחקי הכס

העונה השביעית טרם התחילה וכבר מתגלים פרטים חדשים על העונה השמינית של סדרת המופת

נדמה שלאחרונה מדי יום מתגלה פרט חדש על העונה השביעית והמסקרנת של משחקי הכס שעתידה להתחיל ב-16.7. אבל מישהו ב- HBO לקח את זה שלב אחד קדימה וכעת מתגלים פרטים שעשויים לאכזב את המעריצים על העונה השמינית והאחרונה שתכלול 6 פרקים בלבד. לאחר שהעונה השביעית נדחתה במספר חודשים, אתרים בחו"ל מדווחים כי עבור העונה השמינית נצטרך לחכות עד 2019!

בראיון ל"אנטרטיימנט וויקלי" , אמר נשיא חטיבת התוכן של HBO, קייסי בלויז, כי יוצרי הסדרה, דיוויד בניוף ודן וייס, זקוקים לזמן נוסף כדי לכתוב ולתכנן את העונה האחרונה. בלויז אמר שהרשת חושבת כל הזמן על המעריצים ושיש לה את הכוונות הטובות ביותר כדי שעונת הסיום תהיה באמת בלתי נשכחת.

ממתינים. משחקי הכס | צילום: צילום מסך: Entertainment Weekly

האנה בייקר כאן כדי להישאר

פרטים חדשים על העונה הבאה של "13 סיבות למה"

העונה הראשונה של סדרת הנעורים של נטפליקס "13 סיבות למה" הסתיימה עם הסיבה האחרונה להתאבדותה של האנה (קתרין לנגורף) אך לפי גורמים ברשת התוכן, זה לא אומר שדמותה של האנה לא תהיה חלק משמעותי גם מהעונה השנייה.

פרטים חדשים על הסדרה התגלו בסשן שאלות ותשובות עם המפיק בפועל של הסדרה, ברייאן יורקי שאמר: "איך יכול להיות שיש עונה שנייה אם הסיפור הסתיים? הסיפור לא הסתיים. האנה סיפרה את הגירסה שלה לאירועים אבל יש לפחות 12 ילדים נוספים שיש להם גירסה משלהם ועוד לא שמענו אותם. אז אני חושב שיש עוד מה לספר על האנה. זה אבל לא אומר שהיא שיקרה בקלטות שהסבירו מדוע נטלה את חייה. אני לא חושב שהיא שיקרה".

האנה בייקר לנצח! | צילום: צילום מסך: פייסבוק

הסביר יורקי והוסיף: "אני חושב שהיא סיפרה את הסיפור כסיפור חייה מנקודת המבט שלה, אבל יש אנשים שיספרו אותו בדרך אחרת, מפרספקטיבה שונה. אני חושב שהעונה השנייה תספק לנו מבט חדש על האירועים שיכולים להיות מסובכים יותר משחשבנו ושהאנה תהיה אף מורכבת יותר מבעונה הראשונה".

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-news-015' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_zes59pls' duration='47']

יורקי הסביר שיהיו גם סיפורים חדשים לספר על האנשים בחייה של האנה. בעונה החדשה נגלה כנראה האם אלכס שרד את ניסיון ההתאבדות שלו, איך ג'סיקה תתמודד עם האונס שעברה, והאם ברייס ייענש על מעשיו.