השמועה אומרת ש: האם תהיה עונה נוספת של "אחת שיודעת"?

עשר שנים אחרי שהחלה, כוכבי סדרת הנעורים שזכתה להצלחה פנומלית מגיבים על האפשרות לאיחוד

עשר שנים לאחר שידור הפרק הראשון של סדרת הנעורים "אחת שיודעת" (כן, כן עבר עשור מאז!) השמועות על איחוד מציפות את הרשת. אחרי האיחודים של "בנות גילמור", "וויל וגרייס" ועוד המון סדרות נוספות, המעריצים של סדרת הלהיט בכיכובה של בלייק לייבלי המדהימה התמלאו תקווה לחזור לאפר-איסט סייד.

[youtube_embed youtube_id='x7SYF3KrTzI']

עוד ברשת תרבות ובידור:

מה גיא גולד חשב על הפרק האחרון של הישרדות?

שחקנים טוטאליים: האם תצליחו לזהות את הכוכב שעבר מהפך?

אך מסתבר שיש לפחות משהו אחד או יותר נכון מישהו אחד שרצון המעריצים לא ממש מעניין אותו. מדובא באד ווסטוויק שגילם בסדרה את צ'אק בס. והוא, איך לומר, פחות בעניין.

Pissed off? Tired? Hungry?

A post shared by Ed Westwick (@edwestwick) on

בראיון האחרון שלו אמר: " זה מרגיש כאילו אנחנו סיימנו. ולא עשיתי מספיק מאז כדי שאוכל להרגיש בנוח עם תחייה מחדש של הסדרה. ועשיתי כל כך הרבה עם הדמות הזאת, שהיא פשוט מוצתה. זה נגמר".

ומה שאר השחקנים חושבים? לייטון מיסטר, שגילמה את בלייר וולדורף בסדרה, מסכימה עם אד. "התחלתי את "אחת שיודעת" לפני עשר שנים כשהייתי בת עשרים. ועכשיו אני בת שלושים. אהבתי לעשות את זה, ועכשיו אני עושה משהו אחר שאני אוהבת, ומשהו שהוא יותר הטעם שלי בגיל שלושים. משהו שגדלתי אליו"

ומה לגבי בלייק לייבלי, היא תהיה כנראה בעניין, אם זה ייעשה כהלכה."אני מצפה לעשות משהו שלא עשיתי בעבר. אבל האם אני אלך על זה? מי יודע. אם זה ייעשה נכון, אם זה יהיה הגיוני. היה לנו כל כך כיף בצילומים ובמגורים בניו יורק". כך מדווחים מגזינים בחו"ל. אנחנו לא אופטימיים אבל אם מישהו יצליח לשכנע את  ווסטוויק יש סיכוי.

?I'm bringin' happy baaack. ?Yea-uh!? ( Thank you @lorraineschwartz )

A post shared by Blake Lively (@blakelively) on