עצה לשורדים: ראיתם את עדי? שחקו הפוך

השתלטנות של ורד, החשיבה האסטרטגית של אמיר והתמימות של טניטה – כולם התגמדו אמש, בפרק ההדחה הראשון של העונה, אל מול הטורנדו האנושי שנקרא עדי

זמן צפייה: 01:05:57

#כמה_קטנות

פרק 3: המופע של עדי

מוכן לשלם סכום כסף גדול כדי להיכנס לראש של המודחת השנייה (ולא הראשונה כפי שנאמר בפרק, להזכירכם באי המתים מחכה דניאל) עדי, ברגע שהחליטה שבא לה לגשת לאודישנים של הישרדות. היא בטח עצרה כזה, סידרה את המשקפיים הגדולים האלו ואמרה לעצמה "וואלה, אני קולנית, אגרסיבית, עושה מה שאני רוצה מתי שאני רוצה והכי חשוב – אני הולכת עם האמת שלי! אני תפורה על הפורמט הזה! מיליון, קל". אז זהו, שפחות. בחיים לא ראיתי שורד/ת כל כך מנותק/ת מהמשחק הזה, שכאילו עושה הכל כדי שיבעטו אותו ראשון מהאי. לא בטוח שאני רוצה או יכול בכלל לנתח את המשחק שלה בקטע רציני, אבל למען הכבוד הבסיסי, אנצל את ההדחה הזאת עם פנייה לשורדים בעונות הבאות: ראיתם את עדי? שחקו הפוך.

via GIPHY

עוד בהישרדות:

צפו עכשיו בפרק האחרון של הישרדות

הכירו את השורדים

פרוייקט מיוחד: הסודות של הישרדות נחשפים

 

    1. תהיתי באמת מי יתפוס את תקן ה"אני יודע הכול, רכשתי כבר את כל הידע שיש לרכוש" העונתי. היוש ורד, מה קורה? גם אם את בטוחה שסרטון היוטיוב (או כמו שיוסי קורא לזה – יוטוב) שראית לימד אותך את כל מה שאת צריכה לדעת על הדלקת אש – אין צורך למרוח את זה בפנים של אנשים שהרגע סיימנו סשן של כמה שעות בקרב עם אבן האש ועשו את זה עם יבלות וחתכים על הידיים שלהם. למה זה טוב? חושבת שיודעת? תני בראש, תדליקי את האש, את הרי אישה חזקה, לא? בריב המטופש הזה שלה עם חברי השבט הוציאה מעצמה ורד פן שלא כ"כ ראינו עד כה, פן שכנראה יפגע במשחק שלה.

via GIPHY

2. הצעת חוק כללית: מתמודד אשר יגיד "אני הולך עם האמת שלי", או כל גרסה אחרת של המשפט הזה – יודח מידית מהמשחק ויקבל מכה על האף עם עיתון. די עם זה, בבקשה די עם זה. את האמת שלכם תשאירו בנתב"ג ותאספו אותה בדרך חזרה הביתה, אתם בהישרדות, פורמט שבנוי על שקרים, תככים ורמאויות – לא מתאים לכם? אל תבואו

via GIPHY

3. בטור הקודם פרגנתי לברית האמת שנרקמה בין שגיא לבין יוסי והנה שוב, גם בפרק הזה, שגיא מגדיל את מעגל חברי האמת שלו. אם החברות עם יוסי נבנתה על בסיס תחושה או אינסטינקט לא ברור, אז את מעיין הוא מקרב אליו בזכות עבר משותף כילדים שמנים. מוקדם לשפוט, אבל מהתרשמות ראשונית שגיא באמת התחבר רגשית ליוסי ומעיין ואין פה שום שיקול אסטרטגי. אמן שאני אטעה בהמשך, כי אם זו אסטרטגיה אז שאפו גבר, כי מדובר פה בברית משלושת חזקה מאוד שתוכל לקדם את כל חבריה רחוק רחוק במשחק.

via GIPHY

4. בינתיים באי המתים - דניאל קולעת דברים לסל קטן כמו "ג'ורגן", שזה כמו ג'ורדן אבל באביסרירית. או משהו, לא יודע.

via GIPHY

5. יצא לי לחוות את ההרגשה של לקחת חסינות אישית בדיוק כשאתה על הכוונת והמודח הודאי הבא. זו תחושה נפלאה וחבל לי היה לראות שרז לא חגג אותה כמו שצריך ולא נהנה ממנה. בצדק מוחלט, קלט פרשן הספורט שאף אחד לא בא לחגוג איתו והסיק שהוא בבעיה, שהוא לבד ושהוא יהיה כנראה הבא על הגרדום. בטור הקודם כתבתי שאם זהבי ישרוד את ההדחה הראשונה בדרך מפתיעה, כמו שקרה, הוא ירוץ חזק בהמשך. אני עדיין מחזיק בדעה הזאת.

via GIPHY

6. אמיר ממשיך לנסות ולעשות את כל הדברים הנכונים. שומר על פרופיל נמוך יחסית, חושב קדימה ולוקח החלטות שקולות ונכונות. הוא ניסה להציל את עדי, לשמר את רז (שני בני הברית שלו) ולכוון את האש למיכל. הפעם המהלך לא עבד לו, בעיקר בגלל שזו הדחה ראשונה שכמעט בכל עונה מבולבלת עקב חוסר היכרות ובריתות לא יציבות. אבל יש לי הרגשה שהוא עוד יקבל את הצ'אנס שלו להוכיח שהוא האסטרטג הבכיר העונה.

via GIPHY

7. אני כועס על טניטה. אחרי רושם ראשוני מצוין בשני הפרקים הראשונים, נראה שהלוחמת הסובייטית לא כזאת קשוחה כמו שחשבנו. מופע אימים שלה במועצת השבט, הבלבול הזה, ה"אבל הוא אמר לי!" לכיוון אמיר והתמימות, כל אלו לא מתחברים לי עם אישה חזקה, עם אישה שלא רואה אף אחד ממטר. אמיר עשה עליך מהלך מקסים והדליק אותך על בנות הברית שלך, כל הכבוד לו, אל תבכי על אכלו לי שתו לי - תנקמי.

via GIPHY

8. בפרק הבא נכנס למשחק "אי הבידוד". אני לא מכיר את הטוויסט הזה ואין לי מושג מה הוא אומר, אבל נשמע לי שעכשיו חסר רק את "אי ה-אני לא מרגיש כל כך טוב" ואז עם "אי הבידוד" ו"אי המתים" יכול להיות לנו רצף משעשע.

via GIPHY

עוד ברשת תרבות ובידור:

מה למדנו מהטריילר החדש של משחקי הכס?

אייל גולן במסר לתקשורת: "רדו לי מהחיים"