כוכב "אופוריה" נגד הסרט שבו כיכב: "הוא מגוחך, אתה מת מבפנים"

השחקן ג'ייקוב אלורדי היה מהכוכבים הראשיים בסדרת סרטי "דוכן הנשיקות" של נטפליקס. אלא, ששנתיים אחרי צאת הסרט האחרון הוא הודה בריאיון כי פחות התחבר לעלילה הקיטשית: "אלו לא סרטים אוניברסליים" • השחקן שכיכב לידו הגיב: "למיטב ידיעתי - לכל השאר הייתה חוויה נפלאה"

ג'ייקוב אלורדי
ג'ייקוב אלורדי | צילום: shutterstock

שחקנים מתחילים בהוליווד יודעים שלפעמים, מה לעשות, הם צריכים להשתתף בפרויקטים שלא תמיד תואמים את החזון האמנותי שלהם או את השאיפות הקולנועיות שלהם. בכל זאת, מלבד הצורך להתפרנס - יש את השאיפה "להכניס רגל" לתעשייה בשביל התקווה שיום אחד הם יהיו הכוכבים שבפרונט, אלה שמקבלים את אור הזרקורים; שנים אחרי, כשהם כבר שם דבר, הם חוזרים לנקודת הפתיחה ההיא וחצי-מתנצלים עליה, חצי-מבודחים ממנה. "מה לעשות, הייתי צריך את הכסף", הם אומרים תמיד.

ובכן, זה בדיוק מה שקורה עם השחקן האוסטרלי ג'ייקוב אלורדי, מי שמוכר בתור נייט ג'ייקובס מהסדרה המצליחה "אופוריה". אלורדי (26), התראיין בשבוע שעבר למגזין GQ ונזכר בזעזוע בפרויקט הראשון שלו - הקומדיה הרומנטית "דוכן הנשיקות" של נטפליקס.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

קודם, קצת רקע על הסרט המצליח של שירות הסטרימינג: החלק הראשון של "דוכן הנשיקות" עלה לאוויר ב-2018 - שנה לפני עליית "אופוריה" - ומערכת יחסים רומנטית בין אלורדי לשחקנית ג'יימי קינג שגילמה את אהובתו גם על המסך רק הוסיפה לפולחן שנהיה סביב הסרט.

בזמנו, נטפליקס הכו בברזל בעודו הוא חם והפיקו שני סרטי המשך בזמן קצר. למרות שהזוג כבר היה פרוד בזמן צילומי ההמשך, קינג התייצבה על סט הצילומים ודיברה בפתיחות על הקושי שלה לשחק מול אלורדי ועל האתגר בעבודה עם האקס. אלורדי בחר לשמור על שתיקה, כשבמקביל הוא תועד בצילומי פפארצי עם בת הזוג החדשה דאז - זנדאיה - כך שלא היה קשה לנחש שהוא התגבר על המכשול הרומנטי בקלילות.

עכשיו נראה שאלורדי תפס קצת ביטחון, ובריאיון חדש הוא פתח על סדרת הסרטים שקנתה את עולמו אצל בנות עשרה בכל העולם והזניקה אותו לתהילה. "לא רציתי לעשות את הסרטים האלה לפני שעשיתי אותם", הודה השחקן. "הסרטים האלה מגוחכים. הם לא אוניברסליים. הם בריחה". לדבריו, הוא הצטלם ל"דוכן הנשיקות" במטרה לנסות ולהתפתח כשחקן בתחילת דרכו, אבל זה לא קרה. "אין לך רעיונות, אתה מת מבפנים".

השחקן טיילור זקהאר פרז, שהצטרף לסדרת הסרטים בהמשכונים שלה, לא שתק נוכח דבריו של אלורדי ובשיחה עם מגזין Variety הגיב: "חבל שזו הייתה החוויה שלו על הסט. למיטב ידיעתי - לכל השאר הייתה חוויה נפלאה".

ולמרות שמדובר בסרטים קיטשיים להחריד, לדבריו של פרז (31) - זה כל מה שהקהל רצה בתקופה ההיא: "כשהסרטים האלה יצאו, זו הייתה תקופה שבאמת היינו צריכים משהו כזה. אני יודע מהאינטראקציות שלי עם המעריצים מה המשמעות של 'דוכן הנשיקות' עבורם, מה זה הביא להם בתקופה כה חשוכה". אז אנחנו  מבינים שלא יהיה סרט רביעי?