השחקן נזכר בסצנה שבה ריהאנה סטרה לו: "היא הכתה אותי באמת"

עשר שנים חלפו מאז שהשחקן מייקל סרה הרגיש את נחת זרועה של רירי במסגרת אחת הסצנות בסרט "סוף." - והוא עדיין זוכר את הכאבים שאחרי: "היא העיפה אותי", סיפר בריאיון שקיים השבוע, "הכתה חזק". ולא, אין שום דם רע בין השניים: "אני רציתי את זה כי זה הרבה יותר מצחיק ומשכנע מאשר סטירה מזויפת"

ריהאנה
ריהאנה | צילום: רויטרס

נפתח בברכות לריהאנה, שכפי שנודע אתמול (שלישי) הפכה בתחילת החודש לאם לשניים עת הביאה לעולם את בנה השני. מאחלים לה ולאייאספ רוקי לגדל אותו בנחת וכו'.

עכשיו, ברשותכם, נחזור לשנת 2013, אז ריהאנה היא אחת הזמרות המצליחות בעולם שעושה צעדים ראשונים בתחום המשחק עם תפקיד אורח בסרט "סוף.". באחת הסצנות, הגיעה ריהאנה (שגילמה את עצמה) למסיבת בית. שם, אחד הנוכחים (הדמות אותה גילם מייקל סרה) נגע בישבנה. הזמרת לא נותרה חייבת - ונקמה בסטירת לחי מצלצלת.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

השבוע חשף סרה בריאיון ל-GQ כי אותה סטירה כאבה לו במיוחד: "כן, היא בהחלט הכתה אותי", סיפר, ומיד הבהיר: "האמת היא שאני רציתי את זה. כלומר, אני חושב שזה הרבה יותר מצחיק ומשכנע. סטירה מזויפת פשוט לא נראית טוב אז היא הכתה אותי חזק". עוד אמר סרה כי "ריהאנה באמת העיפה אותי וזה היה נהדר. הכאב הזה שחוויתי עכשיו (מתועד) בסרט לנצח".

 

גם במאי הסרט סת' רוגן סיפר בזמנו על אותה סצנה, וגילה כי בתסריט הראשוני ריהאנה לא הייתה אמורה לסטור לדמותו של סרה, אבל אז, כפי שתיאר רוגן, "סרה שאל אותה, 'אני יכול לגעת בך באמת?', והיא ענתה לו, 'אתה יכול בתנאי שגם אני אוכל לסטור לך בחזרה באמת'". השניים הסכימו לתנאים האחד של השנייה וכך נולד הרגע ההוא.

"הם צילמו את הסצנה שלוש או ארבע פעמים, ואחרי הפעם הרביעית מייקל כבד איבד את שיווי המשקל ונאלץ לשכב בקראוון שלו למשך חצי שעה", הוסיף רוגן כשסיפר אז על הסרט. "זה הטייק שבו השתמשנו בתוצר הסופי. לא הוספנו שום צליל לזה או משהו". איך אומרים? מי שמתעסק מתרסק!