"הסודות של אבא" הוא סרט אנימציה המביא את סיפורם של בני הדור השני לשואה

ספרו של מישל קישקה, אשר מתמקד במסע של משפחה המתמודדת עם טראומת השואה, עובד לסרט אנימציה שמוקרן בימים אלה בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. צפו בהצצה מתוך הסרט

זמן צפייה: 11:23

"הסודות של אבא", הוא סרט אנימציה המספר את סיפור הדור השני לשואה דרך עיניו של מישל קישקה, בן להורים ניצולי שואה. הסרט מתאר את חייה של משפחת קישקה בשנות השישים בבלגיה, מישל ואחיו שארל חיים ילדות מאושרת בחיק משפחתם היהודית. אביהם, חשאי ושתקן, אינו מדבר על עברו. שני האחים מפליגים בדמיונות ומדמיינים אותו כהרפתקן, פיראט או צייד אוצרות נועז אבל מה באמת הוא מסתיר?

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"הסודות של אבא" הוא סרט אנימציה אינטימי, מצחיק ומעורר מחשבה המתמקד במסע של משפחה לאחר התמודדות עם טראומת השואה. הסרט מבוסס על הרומן האוטוביוגרפי של הסופר הישראלי והקריקטוריסט מישל קישקה. בגיל 20, לאחר ששרד את צעדת המוות, אביו של מישל חזר למולדתו בלגיה, נישא והביא לעולם ארבעה ילדים, שתי בנות ושני בנים. זה הסיפור של משפחתו של מישל שניסתה להבין את האירועים הקשים שאביהם נאלץ להתמודד במהלך ילדותו, ולגדול ולהפוך לאנשים עצמאיים חזקים בפני עצמם. הסיפור מסופר בנימה ייחודית ונוגעת ללב, על ניצולים ועל ניצחון הרוח האנושית.

מישל קישקה הוא בנו של ניצול שואה. החל את לימודי האדריכלות תוך שהוא מפרסם את רישומיו הראשונים במגזין של המוציא לאור מישל דלין.