כבר לא נראה אותו דבר: הלוק החדש של אוהד בוזגלו

אוהד בוזגלו כבר לא נראה אותו הדבר! כוכב הריאליטי נכנס למספר ויצא בלוק שונה לחלוטין. אהבתם?

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | צילום: אור גפן

שינוי חדש בחייו של השורד לשעבר אוהד בוזגלו ותאמינו או לא אין לזה שום קשר לנשים! לא בעבור אף אחת אחרת, החליט כוכב הריאליטי המשפחתי לשנות את הלוק ואולי לשנות מזל. אחרי שנשבר לו הלב לאחר שזוגתו מריה נפרדה ממנו, ובסיומו של הטיול לאיסנטבול שם בילה עם שתי נשים רוסיות, נכנס אתמול בוזגלו למספרה של snirmeir בדיזינגוף והתחדש בשינוי מטורף.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | צילום: אור גפן

לא עוד שיער שגרתי ושחור עבור בוזגלו, אם כי אחרי שעות ארוכות של צבע וחמצון הפאנליסט של "הד"וח היומי" התחדש בשיער לבן. אז לפני שהזמן יעשה את שלו והשיער שלו יאפיר מטבעו, החליט בוזגלו לעשות מייקאובר ולהחליף את צבע שיערו. מה אתם אומרים? אהבתם את השינוי? חושבים שזה יחזיק זמן או שישעמם אותו במהרה?

אוהד בוזגלו
צילום: אור גפן

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | צילום: אור גפן

רק בתחילת השבוע עלה בוזגלו לכותרות, לאחר שהחליט לצאת נגד המצב במדינה בכל הקשור להטרדות מיניות. "בעולם שאנחנו חיים פשוט מפחיד להיות אישה", כתב בוזגלו, "כבר מפחדים להביא בנות לעולם. בגלל מה שנשים עוברות במהלך חייהן. כל אישה שאני מכיר כמעט עברה הטרדה מינית בחייה או אונס. מפחיד לאישה להסתובב לבד. מסוכן לאישה להיות לבד!"

עוד הוסיף וכתב: "פשוט לא יאמן. ניצול מרות, ניצול כוח! ניצול פיזי! מה נסגר? במשטרה, בצבא, בכנסת, ברחוב, בבית ובחיים בכלל בכל פינה. אני כגבר שמזוהה עם נשים כל חיי, לא מצליח להבין איך בכלל ה*** מצליח להתרומם בכלל כשמשיגים משהו בכוח. יש יותר כיף ו/או טופח לאגו ו/או רומנטי מלגרום לאישה לרצות אותך ולגרום לאישה לבחור מרצונה בך או בלהיות איתך?".