"אתה פחדן": אוהד בוזגלו הצליח להוציא את טילטיל ושמחה גואטה משלוותם בשידור

אוהד בוזגלו חזר מחופשה באיסטנבול שם בילה לצד שתי נשים, ובדיון סוער באולפן הצליח להרגיז את טילטיל ושמחה גואטה

זמן צפייה: 00:51

בשבוע האחרון הרשת סערה מהפרובוקציה החדשה של אוהד בוזגלו, לאחר שתיעד רגע רגע מהחופשה שלו באיסטנבול, אותה העביר לצד שתי נשים מרוסיה שהגיעו לביקור במיוחד בשבילו. בוזגלו שמרבה לדבר על מערכות היחסים שלי אותן הוא מנהל במקביל, הצליח שוב לעורר סערה באולפן הדו"ח היומי.

כתבות נוספות:

"אני לא רוב האנשים ואני לא רוצה להיות רוב האנשים אני לא הולך עם הזרם. אני נגד" אמר בוזגלו על התגובות שקיבל כשחברי הפאנל טילטיל ושמחה גואטה טענו "אם לא יהיה לך את הקטע של הנשים אתה תהיה קיים? יש פה פרובוקציה בשקל 90 ותו לא". גואטה טענה והוסיפה "אין פה בן אדם עם כישרון מסויים. הוא לא זמר, הוא לא שחקן והוא לא דוגמן". בוזגלו, נרגע אך פנה לטילטיל ואף הצליח להרגיז אותו ואמר "אני ממשיך באותה דרך. טילטיל תקשיב אתה בן אדם פוליטקלי קורקט אני לא עכשיו נכנס איתך לעימותים אתה מפחד להגיד דברים אתה גבר נשוי. אני מכיר את התזה הזאת".

טילטיל קם מהכיסא בעצבים ושאל "מה אתה מנסה להגיד פה שאתה אומר שאני גבר נשוי? אתה מביא לי עצבים אתה חושב שאני מפחד להגיד שאני רוצה הליות עם בחורות אחרות?" כשבוזגלו ענה לו "אתה פחדן". "במה אני פחדן? אתה חושב שאני אגיד לאשתי אני רוצה להיות עם מישהי אחרת? זה נראה לך גבורה?" שאל אותו טילטיל ואוהד בוזגלו סיכם את הדברים ואמר "עדיף מאשר להיות פחדן".

טילטיל מסר לנו בבלעדיות: "אני לא מקנא באף אחד, אני נשוי 19 שנה שבקושי מצליח להחזיק את אשתי ורד. לא בטוח שהייתי יכול להחזיק עוד כמה נשים במקביל".

בוזגלו הגיב באינסטגרם: "אנשים סובלים כאשר אני נהנה בטירוף ועף על החיים. לגבי שימחה היא לא ממש שמחה,נראית קצת ממורמרת. ולגבי טילטיל אני אבליג כרגע כי בסך הכל הוא לא בחור רע רק לא מבין סיטואציות מסיימות מידי פעם. עומד מאחורי כל מילה ומאחורי כל מה שאני עושה תמיד ואף גאה בזווית המיוחדת שאני מביא".

[brightcove_iframe video_id='daytime-daily-report-daytime-season-04-clips-part-01-2301191400' autoplay='0' credit='הדו"ח היומי הקטע המלא' desc='' poster='' kid='1_mvvwb2pf' duration='']