כלה אקספרס? לירון לב חזרה לחיי הרווקות אחרי זוגיות של ארבע שנים - אבל מוכנה כבר להתחתן שוב

כוכבת "פקין אקספרס" לירון לב משתפת על התחושות הקשות בצפייה בריב המכוער שלה עם מאיה על המסך בבית אחרי שנה, האם הייתה מתחרה עם מישהו אחר וגם: כי היא ובן הזוג נפרדו אחרי ארבע שנים אבל היא לגמרי מאחלת לעצמה להתחתן עוד השנה. צפו

זמן צפייה: 07:53

הרבה שנים עברו מאז השחקנית לירון לב כיכבה על המסך שלכם ב"רמת אביב ג'" ואת השנים האחרונות היא השקיעה בגידול הילדים שלה. בחודש האחרון היא חזרה אלינו לפריים טיים כצמד של מאיה בריאליטי המצליח של רשת "פקין אקספרס". בפרק האחרון ששודר בשבת התקיים בין השתיים ויכוח סוער ונאמרו דברים קשים מאוד שהיו לא סימפטיים לצפייה. "תמשיכי לריב עם גברים, אני מתה להגיד לך את זה כבר שבוע, לא סתם את לבד, אמיתי, בלתי אפשרי לסבול אותך״, אמרה לב לחברתה למסע כשזו ענתה לה ״כשיהיה לך את המחזור שלי נדבר. את חצופה, בחורה מזעזעת". כעת, כשהתוכנית באוויר החלה לב להתחיל לקטוף את פירות התהילה ונבחרה להצטלם לקמפיין למותג תוספי השיער DD HAIR של דביר דהן. תפסנו אותה על הסט ושמענו איך היה לצפות בריב מהסלון בספה, על החיים החדשים שלה בתור רווקה טרייה שיצאה מזוגיות של ארבע שנים, ומה היא מאחלת לעצמה לשנה הקרובה.

לירון לב
לירון לב | צילום: אור גפן

 

בפרק ששודר בשבת את והחברה הכי טובה שלך מאיה ניהלתם ויכוח מאוד קשה לצפייה, איך ההרגשה לראות את זה מהצד?

"רע מאוד, אני עדיין בתחושות לא נעימות. גם תחושה כזאת של, כשזה קרה היה בא לי נורא לספר את הצד שלי אבל זה מין סיטואציה כזאת של 'לא משנה מה אני אגיד עדיף לשתוק ולחכות שזה יעבור'. כואב לי בלב, ומה אני יכולה להגיד? זה חלק קטן מתוך סיטואציה שלמה, אי אפשר לשדר הכל..."

מה היה לכן הכי קשה בתחרות?

"האינטרקציה הבין אישית. אני מתה על מאיה, אנחנו חברות מאוד טובות אנחנו לא חזרנו בריב. נסענו וחזרנו מחובקות ונשארנו מחובקות וגם הריב הזה נשאר באותו יום אבל היה לי קשה כי אני באתי רעל ונורא רציתי ללכת קדימה".

אם היית יכולה לחזור אחורה היית בוחרת לעשות את ההרפתקאה הזו עם מישהו אחר?

"שאלה מאוד קשה, קודם כל אני מאמינה בבורא עולם, מאיה היא זו שבחרה אותי לטוס איתה. אני בכלל לא ידעתי על פקין ואני חייבת לה תודה כי הרבה דברים טובים קורים מאז. גם הקמפיין הזה ודברים אחרים וחדשים. הצטרפתי לסוכנות יולי, אני שמחה ומתרגשת אז אני יכולה רק להגיד תודה".

עכשיו כשעשית סוג של קאמבק לעולם הבידור זה משהו שאת רוצה לשמר? אולי לחזור למשחק?

"כן זה משהו שאני מאוד רוצה ורוצה הרבה מאוד זמן, יש לי שלושה ילדים שגילתי ב-18 שנה האחרונות. עכשיו הםם גדלו ואני מקווה שאוכל לתפוס את הדבר הזה בשתי ידיים ולמנף אותו. אני מתה לעשות עוד ריאליטי למרות שאני רואה ולא בהכרח אוהבת את מה שאני רואה. אבל משחק זה החלום. הייתי מתה להגיע לריאליטי לבד ולהצליח להביא את לירון".

איך הילדים שלך הגיבו לתוכנית? הם צופים?

"כן אנחנו רואים ביחד והם גאים ושמחים ולמרות הסצנה הקשה התגובות מדהימות ואני מקבלת הרבה תגובות טובות".

אפרופו חיי משפחה מה לגבי זוגיות?

"נפרדתי משלומי הבן זוג שלי לאחרונה אחרי ארבע שנים. כל החודשים האחרונים היו קצת מורכבים. נפרדנו סופית לפני חודש. הייתה מורכבות כזו של פרק ב' של הורים גרושים שהייתה לאורך כל הדרך. הייתה אהבה גדולה ובאמת מאחלת לו בהצלחה".

מה השאיפות ל-2024?

"קודם כל בעזרת השם חתונה! אני מאוד רוצה להתחתן עוד פעם. אני בהחלמה, עוד אין מישהו. זה צריך להיות מדוייק ונכון ושיהיה זיווג משורש נשמתי"

לירון לב
לירון לב | צילום: אור גפן