מירן בוזגלו על הדרמות במשפחה: "לא מתחברת ומקבלת את ההתנהלות אבל זה החיים שלו"

מירן בוזגלו התייצבה על סט הצילומים לקמפיין החדש שלה, חשפה סודות ניקיון מהבית, שיתפה כי בעלה מאור אחראי על שטיפת הרצפה וגם על התגובות שהיא מקבלת מהריאליטי המשפחתי

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | צילום: אור גפן

המשפיענית וכוכבת הריאליטי המשפחתי ״הבוזגלוס״, מירן בוזגלו, כבר מזמן הפכה לאחת הנשים האהובות בביצה, אחריה עוקבות מאות אלפי נשים וגברים ששואבים ממנה טיפים לתזונה, יוגה וניקיון. בתור אמא עסוקה לארבעה ילדים, שהם בעצם שני זוגות תאומים, הבחירה בה למחליפה של אילנית לוי בקמפיין החדש של מוצרי הניקוי ״טאצ״ הייתה קלה וטבעית. פגשנו את הכוכבת היפה שכבר לא רק ״אשתו של״ כוכב הכדורגל לשעבר מאור בוזגלו, לראיון על הג׳וב הנחשק.

"אני מתרגשת להיות הפנים של טאצ וגאה לשתף פעולה עם מותג ישראלי כחול לבן, אני חייבת לשתף שכל הלילה לפני הצילומים לא ישנתי מרוב התרגשות. ניקיון מאוד חשוב לי, כך שהחיבור מאוד טבעי לי" סיפרה על הסט בין הפוזות למצלמה והביקור המרגש של בני המשפחה שלה.

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | צילום: אור גפן

להבדיל מקודמתה בתפקיד, בוזגלו לא מתארת את עצמה כחולת ניקיון אלא כמישהי שמאוד חשוב לה האסטתיות של הבית "מי לא אוהב שהבית שלו נקי? אוהבת ניקיון ברמה בריאה אבל משחררת. בית עם ארבעה ילדים זה אתגר די גדול אבל הילדים וגם מאור עוזרים לי בסדר וניקיון הבית ככה שאני לא לבד וגם יש לנו עזרה אבל אני לא מאלה שיושבת רגל על רגל, אני מנקה עם העוזרת שמגיעה ביחד. ומאור אחראי בבית גם על כמה דברים במיוחד שטיפת רצפה בבית וזה התרפיה שלו".

העונה האחרונה של הבוזגלוס חטפה לא מעט ביקורות על תוכן לא הולם לקהל היעד (כמו היחס של אוהד בוזגלו לבנות הזוג) מה דעתך על זה?
"אני מקבלת המון אהבה ותגובות מדהימות על הסדרה במיוחד על העונה האחרונה שעלתה לאויר שהיא מאוד עוצמתית וחזקה. בנוגע לאוהד הוא יודע שאני לא מתחברת ומקבלת את כל ההתנהלות הזאת אבל זה החיים שלו וזה שלו".

מה חשבת פרשת המכס של עדי ואסי?
"זה עניין שלהם ולא קשור אלי שאני אוכל להגיב על זה".

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | צילום: אור גפן