אחרי גיא זוארץ ויעל בר זוהר: הזוג שהכיר ב"מרי לו" מתחתן!

עשרים שנה אחרי שגיא זו-ארץ ויעל בר זוהר התאהבו על הבמה של "מרי לו", וכעת, מיכאלי גבעתי ונוי הלפרין השחקנים המגלמים את התפקידים הראשיים בהפקה הנוכחית התאהבו אף הם ועומדים להתחתן!

מיכאלי גבעתי, נוי הלפרין
מיכאלי גבעתי, נוי הלפרין | צילום: אינסטגרם

אי שם ב-2002 התרחש על הבמה במחזמר המצליח "מרי לו" המבוסס על שיריו של צביקה פיק קסם מטורף, כשיעל בר זוהר וגיא זו-ארץ כיכבו בתפקידים הראשיים והתאהבו מהשנייה הראשונה. כמעט שני עשורים אחרי והשניים עדיין מתחזקים את אחת ממערכות היחסים הכי יציבות בביצה (טפו חמסה), ואפילו מתפקדים ביום יום כהורים לשלושה. כעת, נראה שהקסם קרה שנית, כשהשחקנים הראשים של ההפקה הנוכחית התאהבו גם הם על הבמה, וממש בקרוב יעמדו תחת חופה!

השחקן מיכאלי גבעתי בן ה-27, שכיכב בין היתר ב"מלכות" ו"מלכת היופי של ירושלים" ומגלם בימים אלו את דמותו של סמי, הציע היום (חמישי) נישואים לבת הזוג שלו בשנה וחצי האחרונות נוי הלפרין, המבוגרת ממנו בשמונה שנים במהלך חופשה משותפת בהרי ירושלים. גם הלפרין בעלת ותק ארוך בתיאטרון, לאחר שכיכבה ב"מלצרית" והחליפה את משי קלינשטיין ב"אפס ביחסי אנוש". בפברואר האחרון השניים עלו שלב במערכת היחסים כשאיחדו כתובות ועברו לגור יחד, ונראה שהזמן המשותף עשה להם רק טוב, מה שגרם לשחקן לכרוע ברך ולהציע להלפרין.

מיכאלי גבעתי, נוי הלפריןi
מיכאלי גבעתי, נוי הלפרין | צילום: אינסטגרם