"עלובה שאת, דוחה": מעיין אדם חוטפת על הדרך בה הגיבה להיריון של מאיה ורטהיימר

אחרי תגובה חסרת רגישות של מעיין אדם כלפי האובדן של העובר של חברתה לשעבר מאיה ורטהיימר, היא חטפה ברשת ומיהרה להתנצל

מאיה ורטהיימר
מאיה ורטהיימר | צילום: אינסטגרם

מעיין אדם שוב מצליחה לעורר את זעמם של הגולשים ברשתות החברתיות וקצת אחרי שניצלה את המצב הבטחוני והפיגוע בתל אביב לטובת קידום מכירות היא שוב חוטפת אש. כבר מזה כמה חודשים שהחברות שלה ושל מאיה ורטהיימר נמצאת במשבר. השתיים, שהיו חברות טובות כבר לא מדברות ויש בינהן נתק מוחלט. אתמול, חשפה ורטהיימר בפוסט באינסטגרם כי היא חוותה הפלה טבעית ובעוד שקיבלה אינספור חיזוקים וחיבוקים מעוקבים וחברים מהתעשייה, אדם בחרה להתייחס למצב המורכב באופן לא כל כך רגיש.

"תבור כמעט התהפכה מהגב לבטן, צפיתי בזה בלייב, וצרחתי כי זה מאוד מוקדם. צילמתי אותה עושה עוד ועוד ניסיון , התכוונתי לעלות לכן את זה וכשפתחתי את האינסטגרם, חיכה לי הפוסט של מאיה. אנחנו לא בקשר, אבל מצאתי את עצמי בוכה, וקוראת שוב ובוכה יותר. אבל כמו שתבור תתהפך בסוף מאיה תהיה אמא לשניים לפחות, רק לא להישבר" כתבה, והרשת החלה לסעור בעקבות חוסר הרגישות לסיטואציה, תוך שימוש בהישג מוקדם של בתה על חשבון האבל של חברתה.

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אור גפן

בין התגובות הפומביות ברשת היו גם תגובות אישיות שקיבלה אדם לחשבונה, כשאחת מהן היא החליטה לחשוף, ואף להתנצל. ": "עלובה שאת, דוחה" כתבה לה עוקבת, ואדם החליטה לכתוב: "שוב ההודעות האלו, שנאה, סערה, קשה לי להתמודד עם האמת, הייתה לי כוונה טובה, חיפשתי מילים שתהיה בסופם איזו תקווה. אני מתנצלת אם זה פגע במישהו , באמת לא שיערתי שזה יכול ולא ראיתי את זה בא".

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם