"תקפצי לי": סכסוך משפיעניות חדש בביצה

זמן קצר אחרי הפיגוע בתל אביב, מעיין אדם העלתה פרסום קוד קופון כי יש "אמהות שנחנקות מעול המציאות", ואילו המשפיענית קרן שחם בחרה לגנות את הבחירה לקדם מוצר ברגעים קשים שכאלה

קרן שחם, מעיין אדם
קרן שחם, מעיין אדם | צילום: איסנטגרם

המציאות של הישראלית הפכפכה, ימים טובים עשויים תוך שניה להפוך לכואבים עם לכתם בטרם עת של חיילים או אזרחים חיים מפשע שנפצעים או נהרגים בפגועים כאלה ואחרים. אבל לפעמים נדמה שברשתות החברתיות הכל ממשיך להתנהל כרגיל כאילו כלום לא קרה. מעיין אדם, שלא פעם הותקפה על הבחירות שלה ותיעדוף המכירות חוטפת שוב אש, הפעם מכיוונה של משפיענית רשת אחרת.

שעות ספורות לאחר הפיגוע שאירע אתמול בתל אביב, כששמונהפצועים מטופלים בבית החולים, כשבינהם אישה בהריון, בחרה אדם להעלות את הסטורי המסחרי הבא: "בדרך כלל אני מבטלת מבצעים בימים כאלו אבל אימהות פה נחנקות מעול ההוצאות, מחכות בהתלהבות לחתולים שהשגתי בהנחה לתינוק שלהן".

מעיין אדם
מעיין אדם | צילום: אינסטגרם

כוכבת הרשת קרן שחם לא יכלה להישאר אדישה לפרסום הקצת ציני של אדם וכתבה באינסטגרם שלה בתגובה: "די כבר, תעלי כפרה. אם זה מה שהחלטת - תעלי, אבל הכיתוב הזה? בחייאת, מבזה את כולם. אימהות נחנקות? יש אמא לעתיד שבניתוח עכשיו, בטוחה שהלב של כל האימהות הנחנקות איתה".

אדם ראתה את הפרסום והגיבה חזרה: "לו באמת רצית לכתוב לי היית כותבת, אבל כתבת לכולם כי את רוצה אהבה ואת רוצה אהבה על ידי הסתה כלפי אחרות ושנאה משותפת, ואת עושה את זה כל הזמן" פתחה את דבריה והוסיפה: "אני חיה את הקושי הכלכלי של חלק מהנשים פה, וזה מכאיב לי ומפעיל אותי. אז אני עובדת לפעמים בחינם, לפעמים באמצע פיגוע, ואני קורעת את התחת להקל עליהן ואת וחיים לוינסון יכולים לקפוץ לי אתם הרעים והאטומים הציניים והמבזים, יא חתיכת רעה".

קרן שחם
קרן שחם | צילום: איסנטגרם

שחם השיבה לה: " אמרה מי שעקבה אחרי עד לפני שנייה וכשהתארחתי בפאנל שלה ביקשה לעשות סרטון כי אני קורעת אותה. מעיין אהובה, יודעת שאת רגילה לתקוף. זה בסדר גם לומר 'עשיתי טעות, סליחה'. ואם היית חברה שלי ברור שהייתי כותבת לך בפרטי. אבל את לא. תמשיכי לדבר גבוהה גבוהה, אותי זה לא מרשים".