יוציא טבעת? סהר כהן מרמז על הצעת נישואים לבת הזוג

אחרי שלוש שנות זוגיות צמודה ולמרות שהסתיר אותה במרבית העונה, סהר כהן מדבר על מערכת היחסים שלו ולא פוסל הצעת נישואים בטיסה הקרובה בחודש הבא

סהר כהן ויעל קופילניק
סהר כהן ויעל קופילניק | צילום: אור גפן

חודש וחצי חלפו מאז נערך הגמר הגדול של "הישרדות" בו זכתה אלית מוסאיוף בפרס הגדול של מיליון שקלים, והשורדים חזרו לשגרה. כל אחד חזר לחייו האישיים ולעיסוקים שלו, כך גם סהר כהן ששב לזוגיות אותה הסתיר מעין הזרקורים ולפעילות שלו עם העמותה אותה הקים. בסוף השבוע האחרון הגיע כהן למלון בראון מחנה יהודה בירושלים, כדי לציין שלוש שנות זוגיות ולבלות בהופעה אקסוטית במסגרת הליין "בראון מיוזיק" של יהלי סובול.

סהר כהן ויעל קופילניק
סהר כהן ויעל קופילניק | צילום: אור גפן

בראיון לרשת 13 סלבס סיפר כהן על החיים שאחרי הריאליטי, חשף כי הוא עתיד להוציא שיר חדש על החוויות האחרונות בחייו וגם - לא פסל הצעת נישואים לבת הזוג יעל קופילניק.

סהר מה שלומך?

"אנחנו בסדר גמור ברוך השם, נהנים מבסוטים טוב לנו, עברנו את התקופה של הישרדות ועכשיו אנחנו 'ממנפים את הסיטואציה'."

ורגע אחרי הישרדות, מה התוכניות שלך?

"אני עובד כבר תקופה על שיר. גנזנו כמה אופציות ובסוף אני רוצה להביא משהו שאני שלם איתו, שהוא הדבר הנכון וזה עוד רגע בחוץ".

סהר כהן
סהר כהן | צילום: אור גפן

ציפור לחשה לי שאתה טס בחודש הבא עם יעל, זה עוד לא ירח דבש

"עוד לא ירח דבש, עוד לא חתונה"

אולי הצעת נישואים?

"בוא נראה, אולי. אבל בכל אופן אני מטיס את עמותת "מחוברים פלוס" לאוסטריה בזכות כספי התרומות שהשגנו עם "תיקי" שזה העסק שלי שתומך בחולים ומחלימים במחלת הסרטן".

איך הכרתם?

"זה סיפור מצחיק כי בתפקיד האחרון שלי בצבא הייתי באילת ואז חבר אמר לי בוא נשב ויצאנו לאיזה דירה של חברה משותפת ויעלי הייתה שם והתאהבתי והיא התאהבה בי"

אין לחץ לחתונה?

לא, לא לוחצים האמת. אנחנו בצ'יל, אנחנו בטוב. כשזה יבוא - זה יבוא".

מה יהיה בשיר שתוציא?

"הוא מדבר על התקופה שעברתי. גם על 'הישרדות' וגם על החיים הזוגיים שלי. על כל מה שקורה איתי עכשיו, שנים שרתי לעצמי, בבית. איפשהו בתכנית נפתח לי זה שאני רוצה להוציא את זה החוצה והנה אני עכשיו, עובד על זה".

היית חוזר ל'הישרדות'?

"אין לזה תשובה חד משמעית. למה כן? כי כבר עשיתי את זה ובא לי הפעם לנצח. למה לא? כי אני מבין את המשמעויות של זה. זה מורכב, זה לא פשוט. לא כל אחד יכול לעבור הישרדות".