בצל החופשה הרומנטית של סטטיק ורונה לי: שרית פולק בווידוי "מפריע לי שכל הזמן שואלים את הדעה שלי לגבי הזוגיות הזאת"

שרית פולק הגיעה לדבר על העונה החדשה של "האח הגדול" אך אי אפשר היה שלא לשאול אותה גם על הזוגיות החדשה של בעלה לשעבר סטטיק ורונה לי שמעון

זמן צפייה: 04:17

בתחילת החודש רבים הופתעו לשמוע על הזוגיות החדשה של סטטיק עם הרקדנית רונה לי שמעון ועל החיבור ה"לא קשור" לכאורה. מאז הספיקו השניים לאשר את הזוגיות בתקשורת, לבלות יחד את חג שבועות אצל ההורים של סטטיק בחיפה ואפילו לעשות סוף שבוע רומנטי במלון בצפון. היום, הגיעה שרית פולק, מי שהייתה אשתו של סטטיק עד לפני חצי שנה לדבר בתוכנית "העולם הבוקר" על החוויה שלה מבית "האח הגדול" רגע לפני עליית העונה החדשה, כשעל הדרך נשאלה על הזוגיות החדשה של הגרוש שלה.

כתבות נוספות במדור סלבס:

שרית פולק
שרית פולק

איך זה מרגיש שהזוגיות החדשה של סטטיק נמרחת על פני כל אתר וכל חדשות בידור?

"זה כמו שעכשיו תסיים קשר ועכשיו תשמע מאיזה חבר משותף שיש לו בת זוג חדשה אצלי פשוט זה "אין מיי פייס" אני פשוט רואה את זה. מה שיותר מפריע לי זה שכל הזמן שואלים אותי את הדעה שלי לגבי הזוגיות כאילו אני איזשהי רשות שופטת".

להרבה אנשים הייתה חוסר הבנה, זה הגיע לרמת ממים של משה דץ ומרגול - השאלה אם את בתור מי שמכירה את סטטיק מקרוב, את יכולה לראות את החיבור הזה?

"אני מנסה בכלל לא לראות מה... אני בעיקר מתעסקת בחיים שלי, יותר בי ובעצמי יותר מאשר לנתח אם הוא יסתדר איתה לא יסתדר איתה אם זה יעבוד לו או לא. מה שעושה לו טוב, אני אשמח בשבילו אבל אני פחות מתעסקת להתחיל לנתח את האישיות שלו והאופי שלו. אתה יודע אני יותר מתרכזת בי ובעצמי ובחיים שלי".