"אני מרגישה מנוצלת": סטטיק מסתבך עם כוכבת הטיקטוק הוויראלית

כוכבת הטיקטוק ספיר מיכאלי הוזמנה להופיע עם סטטיק ולעשות את הקטע הוויראלי שלה "רונדלים" אך ברגע האחרון התבקשה לבצע את הנאמר עם הגב לקהל. "לא הייתי עושה לבן אדם דבר כזה בחיים מה שהוא עשה לי" אמרה בכאב

זמן צפייה: 00:41

הזמר סטטיק יצא בקריירה עצמאית ובזכותו נולדה עוד כוכבת, ספיר מיכאלי שהפכה לוויראלית בזכות הביצוע הייחודי שלה ללהיט שלו "רונדלים". עם מאות אלפי צפיות בטיקטוק, אינספור חיקויים והופעות, מיכאלי הצעירה הפכה למוכרת בזכות התנועות והקשות הלשון שנהיו שגורות בכל פה ואפילו קיבלה את הכבוד והוזמנה למופע השני של סטטיק בהיכל מנורה מבטחים שנערכה בחמישי האחרון.

אחרי שאירח על הבמה אורחים גדולים כמו שחר סיאול, ליאור נרקיס ונונו אחרונה חביבה עלתה לבמה מיכאלי, שבמהלך כל היום התכוננה לרגע הגדול שלה ואפילו הפסידה לבדריה חתונה של חברה טובה. אך למה שקרה לבסוף על הבמה היא לא הייתה מוכנה. לא רק שסטטיק לא הצטרף אליה ולא היה נוכח איתה במעמד המרגש, הקהל מאוד הופתע לראות אותה מסתובבת ומפנה לקהל את גבה ומבצעת את הקטע שלה. צפו בוידאו בראש הכתבה

@sapirmichaeli_ אוהבת אתכם#foryou ♬ צליל מקורי - ספיר מיכאלי

גם הקטע הזה נהיה ויראלי במהרה ורבים תהו מדוע החליטה להופיע ככה. בלייב שערכה בטיקטוק התוודתה וסיפרה שהיא מאוד נפגעה מהמקרה, כאשר כמה דקות לפני שעלתה לבמה ביקשו ממנה להופיע עם הגב.  "אפילו אמא שלי אמרה לי, כשראיתי אותך עם הגב הייתי בטוחה שזה מישהו שצילם אותי מזווית אחת. אמא שלי לא חשבה שאני אופיע עם הגב, היא לא חשבה שאני אופיע לבד". עוד סיפרה מיכאלי כי הטלפון הנייד שלה לא היה איתה ואם היה לה עם מי להתייעץ היא כלל לא הייתה עולה לבמה. "לא היה לי זמן לחשוב על זה אבל עכשיו אני מרגישה מנוצלת. לא הייתי עושה לבן אדם דבר כזה בחיים מה שהוא עשה לי" אמרה והוסיפה "חושבים אולי שהלב הזה מאבן אבל מאוד נפגעתי".

"אם הייתי יודעת שזה מה שייצא לא הייתי עולה. לא הייתי מפסידה חתונה של חברה טובה, הגעתי אליה בסוף חצי שעה לפני סוף החתונה הגעתי אליה שמתי לה אלף שקלאפילו לא אכלתי למה? מה זה? למה מבטיחים משהו? כדי שאני אבוא לחזרה הגנרלית אמרתם לי משהו ספציפי ובסוף כי באתי כבר ואני מוכנה ולבושה אז מדביקים לי החלטה כזאת". עוד הוסיפה והעלתה סרטון בו שרה: "לכל השואלים למה הייתי עם הגב זו לא הייתה החלטה שלי לכן לי זה כאב".

מטעמו של סטטיק סרבו להגיב לידיעה.