אחרי ההתכתבות שהסעירה את המדינה: גיא איתן בהתגייסות מטורפת של מעל ל-80 אלף שקלים

קשה היה לפספס את ההתכתבות שהפכה ויראלית בין שתי אמהות, כשאחת ביקשה שילדה של אחרת לא תגיע לחגיגות יום הולדת של בתה בגלל שהיא לא מביאה מתנה. גיא איתן לא יכל לשבת מנגד והעלה גיוס המונים אותו עצר לאחר שנאספו למעלה מ-80 אלף שקלים

גיא איתן
גיא איתן | צילום: רשת 13

מעטים האנשים שהצליחו להתחמק מההתכתבות המקוממת בין שתי אמהות שהפכה ויראלית, כשאמא אחת ביקשה מבת של אמא אחרת לא להגיע ליום הולדת שהיא מארגנת לבתה באלפי שקלים שכן הילדה המנודה מביאה "רק" חמישים שקלים ו"אוכלת כמו חזירה", כך לדברי האם. השיח המכעיס הזה התפשט כמו שדה קוצים ברשתות החברתיות ורבים מהמפורסמים אף הגיבו לעניין.

בר רפאלי התייחסה והעלתה סטורי כועס, נטלי דדון אף היא העלתה את הנושא בפני העוקבים שלה ואפילו שוחחה עם האמא אבל יוצא "האח הגדול" גיא איתן החליט לעשות יותר מכך. יוצא הריאליטי, שהחל לזעום כבר מאתמול בערב, החליט הבוקר לפתוח חשבון פייבוקס לאיסוף כספים לאמא שטענה בפני האמא השניה שלא רצתה להזמין את בתה למסיבה וכתבה לה "מה היא אשמה שאין לי כסף, אני לא מתביישת אני נלחמת על כל שקל. כל מתנה היא מתנה העיקר הכוונה".

אחרי שעות ארוכות בהם אנשים פתחו את הלב, איתן שמח לעדכן את האמא כי הוא עצר את גיוס ההמונים לאחר שהגיע לסכום מטורף של כ-84 אלף שקלים. בהודעה שכתב לה רשם "מודה לך על האפשרות לעשות טוב. היום זו את מחר זה אחר. מה שיפה זה שאת תוכלי לעזור לאחר. החיים דינמיים והנה ההוכחה לכך. אתמול לא היה כמו היום".

חלק מהשיחה שתיעד גיא איתן עם האמא
חלק מהשיחה שתיעד גיא איתן עם האמא | צילום: אינסטגרם