בצל הזוגיות החדשה עם רונה לי: סטטיק פגש את שרית פולק באירוע

זמן קצר לאחר שפורסמה הזוגיות החדשה של סטטיק עם רונה לי שמעון, הזמר נתפס בשיחה צפופה עם הגרושה הטרייה שרית פולק. אז מה היה שם?

שרית פולק, סטטיק
שרית פולק, סטטיק | צילום: פרטי

הזוגיות החדשה של סטטיק עם רונה לי שמעון לא הפתיעה רק את כל מדינת ישראל, אם כי בטח גם את הגרושה הטרייה שרית פולק שהעידה בעבר בראיונות שיהיה לה מאוד קשה לראות את בעלה לשעבר ממשיך הלאה. למרות שהם מקפידים לייצר מערכת יחסים בריאה וטובה הכוללת תגובות הדדיות ופרגונים ברשתות החברתיות - אנחנו בטוחים שהמפגש שהתרחש אתמול היה מעורבב במבוכה קלה.

ביצת הבידור המקומית קטנה, מאוד, ואמש נפגשו השניים באירוע מסיבת פתיחת הקיץ של קלאב מד. בעוד שרבים מהאקסים יעדיפו להתחמק באלגנטיות, השניים דווקא נצפו משוחחים לא מעט במה שנראה כמו דיבור צפוף על עניינים מהותיים - והלוואי שהיינו שומעים מה הם אומרים. השניים לא יכלו להרבות בדיבורים מאחר ופולק הייתה אחראית על הפקת האירוע ואילו סטטיק המשיך להופעה באירוע בר המצווה של בנם של ליאור וספיר נרקיס.

שרית פולק, סטטיק
שרית פולק, סטטיק | צילום: פרטי

עוד התייצבו ובאו לחגוג: נועה קירל רגע אחרי שהתאוששה מהאירווזיון, באירוע פגשה גם את המנצחת לשעבר נטע ברזילי, האב הטרי רותם כהן, לאה שנירר, אנחל בונני, חן אמסלם ומאור זגורי, יובל שרף, ליקי רוזנברג ולירן כוהנר, מאור שוייצר, שביט ויזל, שלום מיכשלווילי, יעל בר זוהר ואחרים.

נועה קירל ונטע ברזילי
נועה קירל ונטע ברזילי | צילום: Marvin photography