נסרין קדרי מגנה על עומר אדם ומבקשת: "צריכים את החיבוק וההבנה"

מדינה שלמה נטרפת מההנחיות המשתנות של פיקוד העורף, כשאחד מהם הוא הזמר עומר אדם שנאלץ להזיז את ההופעה שלו - ועוד חטף על הראש מהקהל. כעת החברה הטובה נסרין קדרי ניצבת לצידו ומבקשת "תהיו רגישים"

עומר אדם, נסרין קדרי
עומר אדם, נסרין קדרי | צילום: צילום מסך, סיימון אלמלם

שבוע לא פשוט בכלל ידע הזמר עומר אדם, שטרח ימים ולילות כדי להוציא לפועל את ההופעות שלו בפארק הירקון. לאור האיום האירני, משטרת ישראל הודיעה בשבוע שעבר כי היא לא תיתן אישור לקיום ההופעות בעקבות ליקווים בטיחותיים, אלא אם ייפתרו. המסלסל והצוות שלו פעלו והוציאו את כל ההיתרים הנדרשים כדי לשמח את המעריצים שחיכו שעות בתור לקנות כרטיסים אבל לצערו הרב (ולצער כולנו) בשבת בערב נכנסו לתוקף הנחיות פיקוד העורף על איסור התקהלות של מעל 1000 איש בעקבות מטח הטילים וההופעה שוב בוטלה. אדם מצא תאריך חלופי ליום חמישי, אבל אתמול בשעות הלילה המאוחרת בצמרת המדינית החליטו לשגע את כולם וביטלו את ההנחיה ועל פניו ההופעה יכלה להישאר כמתוכנן. הציבור, שעשה כבר תוכניות אחרת נותר מבולבל, זועם, כשמשום מה התלונות באו כנגד הזמר.

View this post on Instagram

A post shared by Omer Adam (@omeradam)

הבוקר, נסרין קדרי יצאה להגנת החבר הטוב שלה, בפוסט שמביא קצת מאחורי הקלעים של מה האמנים עוברים לפני שהם עוברים לבמה, וניסתה להעביר מסר אחד פשוט של "תהיו יותר רגישים". בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה "אם רק האנשים בבית היו יכולים לדעת כמה לילות ללא שינה אנחנו עוברים לפני מופעים גדולים, כמה לחצים, שאלות, ציפיות, בחירת שירים, נגנים, אמנים אורחים, תלבושות, חזרות, מסכים, וידיאו ארט" והוסיפה "אפילו על הפנס הכי קטן שאתם כנראה אפילו לא שמים לב אליו על הבמה, אנחנו חושבים ומתכננים הכל. יש מאחורינו כמות ענקית של אנשים צוות שעובדים מסביב לשעון כדי להגשים את כל החלומות הכי פרועים שלנו על הבמה. כולם במרתון עד התאריך שנקבע".

"הפחד הכי גדול, הוא שיקרה משהו שיהרוס את זה, לא משנה מה. משנת הקורונה ועד המצב הביטחוני הרגיש במדינה. בדור שלנו הכל קרה וזו המציאות שאנחנו חיים בה ובתוך כל זה, אנחנו צריכים מהקהל שלנו רק דבר אחד - את החיבוק וההבנה שלו. זה שווה עולם. אנחנו שומעים הכל, קוראים הכל. יש דברים שהם לא בשליטה שלנו. בשבילכם זז תאריך - בשבילנו זז משהו בלב. תהיו רגישים ואל תשכחו שהמטרה היא פשוט לבוא, להשתחרר ולשמוח לערב אחד שבשבילנו הוא הכי חשוב שיש, במציאות הקשה שכולנו חיים בה בשנה הזו במיוחד. תהיו רגישים וטובים. יש לנו אחד את השני והכוח שלנו הוא באחדות שלנו", חתמה עם מסר מפייס".

נסרין קדרי
נסרין קדרי | צילום: אינסטגרם