"היה ניסיון לעשות שידוך": אלונה סער חושפת ששרה נתניהו רצתה להכיר לה את אבנר

השחקנית אלונה סער, שהיא גם בתו של חבר הכנסת גדעון סער חשפה על המסך כי שרה נתניהו ניסתה לשדך בינה לבין אבנר. "הייתי הולכת על אבנר, למרות שאני מרגישה שביני לבין יאיר יכלה להיות מערכת יחסים סוערת" סיפרה

אלונה סער
אלונה סער | צילום: מתוך "מה שתגידו", כאן 11

אלונה סער, בתו של חבר הכנסת והליכודניק לשעבר גדעון סער (שאגב נשוי לגאולה אבן) היא כבר דמות מוכרת בעצמה בשנים האחרונות. עם תפקידי משחק מצליחים בתיאטרון ועל המסך היא לחלוטין ביססה את מעמדה, כך שלאחרונה גם הוזמנה לשמש כחברת פאנל בסדרה "מה שתגידו" בכאן 11, שם קומיקאים ודעתנים אחרים מפרשנים ומספרים על השבוע החולף במציאות הישראלית והעולמית.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alona Saár (@alonasaar)

בתחילת השבוע, ולרקע פרשיית הטייס החסר בטיסת בני הזוג נתניהו לרומא, שוחחו בפרק על הנושא הלוהט. סער בת ה-25, שהשתתפה בתוכנית לצד אדם גבאי חשפה כי בעבר הרחוק נעשה ניסיון שידוך בינה לבין בנם הצעיר של ביבי ושרה, אבנר.

"פעם היינו באיזה השבעה כשהייתי בת 16 ופגשנו אותם" סיפרה סער "שרה אמרה כזה לי ולאחותי 'אחת מכן בגיל של אבנרי לא?' והיה ניסיון לעשות שידוך" חשפה. עוד סיפרה על המפגש המביך ואמרה "דיברנו על תיאטרון כי גם הוא למד תיאטרון. אנחנו ממש לא אהבנו את אותם מחזות". לסיום הוסיפה ואמרה "תשמע אם אני צריכה לבחור אחד מהם אז אני הולכת על אבנר למרות שאני מרגישה שביני לבין יאיר יכולה להיות מערכת יחסים מאוד סוערת. 'תתקשר אלי'." חתמה בהלצה.

יאיר ואבנר נתניהו | צילום: קובי גדעון לע''מ