ירשה את היופי מההורים: יעל בר זוהר חשפה את בתה והכשרון הענק שלה

בצעד יוצא דופן החליטה יעל בר זוהר לחשוף את בתה ליה בת התשע ברשתות החברתיותת, ולשתף עם כולם את הכישרון הענק שלה

גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר
גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר | צילום: אינסטגרם

הפאוור קאפל היפה והיציב בביצה יעל בר זוהר וגיא זוארץ מנסים לשמור על שלושת הילדים שלהם הרחק מאור הזרקורים. בתור שני מפורסמים שלמעשה גדלו לעין הציבור והמצלמות, הם לקחו החלטה לתת לילדיהם את הבחירה להיחשף ברשתות החברתיות. אבל אין כמו גאווה של אם כדי לחשוף את בתה המוכשרת לעיני כל בחשבון האינסטגרם שלה.

בצעד יוצא דופן שיתפה הבוקר בר זוהר את העוקבים שלה תמונה של בתה ליה, שבקרוב תחגוג יום הולדת תשע. אבל המנחה היפה לא סתם החליטה להשוויץ ביופי של בתה, שלגמרי קיבלה את הגנים המשובחים של ההורים שלה, אם כי היא שיתפה בעבודה הראשונה, אפיה ועיצוב עוגות. יעל חלקה עם כולם כי אתמול, הכינה בתה, היזמית הצעירה את העוגה הראשונה שמכרה, ולא סתם, אלא לחברה הטובה פולה בליק שהייתה הראשונה לפרגן לצעירה המוכשרת.

ליה זוארץ
ליה זוארץ | צילום: אינסטגרם

ברגע שיצאה שבת ליה נכנסה למטבח ואפתה את העוגה, קישטה ועיצבה והבוקר עשתה את דרכה לבליק, שהעניקה אותה לבנה יונתן שחוגג יום הולדת. פולה הנרגשת החליטה לתת לליה ברכה מיוחדת לרגל המעמד המרגש כשכתבה לה "אני מכירה אותך שהיית בבטן של אמא. אני כל כך מתרגשת לראות אותך ואת הכשרון שבך". בר זוהר הגאה החליטה לשתף את תמונת בתה מזה תקופה ארוכה, עם הברכה שקיבלה. כי אין כמו גאווה של אמא.

ליה זוארץ
העוגה שהכינה. ליה זוארץ | צילום: אינסטגרם