ניבר מדר על הסצנה עם דני רופ: "זה נשמע מלחיץ אבל יש מתאמת אינטימיות על הסט"

ניבר מדר התארחה בתכנית "העולם הבוקר" וסיפרה על ההתמודדות עם התקפי חרדה והדיכאון, ועל החוויות מצילומי הסדרה "קורדוי"

זמן צפייה: 05:57

אין ספק שהשנה האחרונה הייתה השנה של ניבר מדר. היא עלתה על המסלולים היוקרתיים בעולם, קיבלה תפקיד בכורה בטלוויזיה ועכשיו היא גם משיקה קמפיין חדש ביחד עם אנה ארונוב לרגל המונדיאל. "אני כבר שנה בארץ בלי לטוס יותר מידי," היא מספרת. "אני מתמקדת עכשיו בעולם המשחק שעכשיו נכנסתי אליו. זה ממלא אותי מבחינה נפשית להתחיל תחום חדש".

מדר ידועה כמי שדיברה באופן יוצא דופן ובפתיחות מדהימה על התקפי חרדה ודיכאון קליני: "עברתי תקופה לא קלה עד שהגעתי למצב שאני חשפתי את זה החוצה. כשחשפתי את זה זה היה אחרי טיפולים אצל פסיכולוג ופסיכיאטר. למזלי קיבלו את זה בידיים פתוחות ועטפו אותי ותמכו בי, וזה הכי מחזק בעולם. היה חשוב לי לספר את זה ולהשמיע את הקול הזה שלא הכל מושלם, שקשה. יש אנשים שקשה להם גם בלי זה. זה בסדר לטפל בנפש. זה לא קללה".

כתבות נוספות בתרבות ובידור

"התגובות בעיקר תומכות. הרבה אנשים היו עיוורים לתסמינים של זה. אנשים באו וסיפרו לי על הילדים, הבן זוג, ההורים. כל הגילאים חווים את זה. נתתי להם את הכלים להבין מה התסמינים. משם לבוא ולתת להם את התמיכה למי שכבר אובחן שיידע שהוא לא לבד, שזה בסדר גמור ושהוא יכול לדבר על זה".

עכשיו היא נכנסת גם לעולם המשחק, בסדרה חדשה שביימה וכתבה הדס בן ארויה: "נכנסתי למשחק לא מזמן. צילמתי סדרה בשם "קורדרוי" שביימה וכתבה הדס בן ארויה. הייתה חוויה מהממת".

על הסצנה המדוברת עם דני רופ היא מספרת: "היה מהמם. זה נשמע מאוד גדול ומלחיץ אבל כשנכנסים לתוך התהליך ואת מבינה שיש לך תמיכה מכל כיוון. יש מתאמת אינטימיות שדואגת שאני ארגיש בנוח עם כל דבר שקשור לאינטימיות, אם זה נשיקה או מגע או חיבוק".

איך תומר הגיב לזה?

"הוא פרגן מאוד. הוא ודני חברים טובים ומכירים מלפני. היה לי הכל כדי לעשות את המיטב".