עילי פותח חזית מול מאור: "צבוע ושחקן, לא מאמין למילה שיוצאת לו מהפה"

זוכרים איך מאור יוסף סיפר כי הוא ובת הזוג לריאליטי שירה לוקץ בכלל לא חברים? נראה שיש לעילי הקולגה לתוכנית "פקין אקספרס" עוד הרבה מה להוסיף, הוא עולה למתקפה כנגד המתמודד ומספר: "מאור התנהג לשירה באופן לא מכבד. כשהמצלמות כבו האמת יצאה החוצה"

מיטב ועילי

העונה הראשונה של "פקין אקספרס" בשיאה ונראה שאם חשבתם שעל המסך יש דרמות, כל הג'וס האמיתי נמצא מאחורי הקלעים. בין המתמודדים הבולטים של הריאליטי, נמצאים שירה ומאור, שהם הזוג היחידי שהכיר במסגרת התוכנית ומתמודד יחד כל הדרך לפרס הנכסף. כבר על המסך ניתן לראות את היחסים המורכבים שלהם, שמסתבר משקפים רק במעט את המציאות. אחרי שלפני כמה שבועות התראיין וסיפר כי הוא בכלל לא חבר של שירה, היא בתגובה התראיינה, סיפרה שהוא התנצל ואף הודתה "יש המון דברים שאנשים לא יודעים ושחווינו ביחד ושעברנו ביחד.

כתבות נוספות במדור סלבס:

הבוקר, עילי, שמתמודד עם אחותו מיטב בריאליטי, פתח בסשן "שאלות תשובות" שם נשאל מה הוא חושב על שירה ומאור ולא חסך בביקורת על ההתנהלות של החלק הגברי של הצמד. "בעיניי הוא צבוע ושחקן. התנהג לשירה באופן לא מכבד לכל אורך התחרות" כתב והוסיף בנימה אישית "אני לא מסוגל להאמין לאף מילה שלו. מצטער אבל לא התחברתי..."

צילום: אינסטגרם

עוד אמר "איך הוא יכול להגיד בשידור חי שהוא לא חבר טוב של שירה ואז להגיע למסיבת יום הולדת שלה? לא עניין אותו אף אחד אחר, מבחינתו להגיע לניצחון כשהוא דורס את כולם בדרך, כולל את שירה. כשהמצלמות כבו האמת יצאה החוצה, היינו רבים הרבה על כמה שהוא משחק מגעיל ומלוכלך. אני לא בקשר איתו, ולא מעוניין. מיטב ומאור בקשר טוב . אני לא אוהב את זה אבל מכבד את זה".

שירה ומאור
שירה ומאור | צילום: פקין אקספרס