אייל ברקוביץ' על הפרידה המקצועית מאופירה אסייג: "מיציתי. לא רציתי להיות בתוכנית הזאת יותר"

הקולגות סיימו את דרכם המשותפת בפיצוץ גדול וכעת ברקו עושה סדר בשמועות - על סט קמפיין חדש ומסקרן: "אופירה ואני רבנו והשלמנו מלא פעמים, זו הייתה החלטה מקצועית. לא רציתי לבוא יותר לתכנית הזאת, זאת האמת הכי גדולה". צפו

זמן צפייה: 02:44

מנחה טלוויזיה, קוסם ועכשיו גם דוגמן? נראה שאין משהו שאייל ברקוביץ' לא יכול לעשות, ואנחנו לגמרי עפים על זה. תפסנו את האיש הכי ישיר על המסך לשיחה בצילומי קמפיין למותג התכשיטים Rusmaz של רוסלנה רודינה. אז איך הגיע אחד הכדורגלנים הגדולים שידעה ישראל לדגמן פוזות מול המצלמה? "כשרוסלנה קוראת לך - אי אפשר להסתבך איתה, אז באתי. אמרתי לה 'מה את לוקחת אותי, בנאדם מבוגר, לא תקחי איזה בחור חתיך בן 25?' אבל היא רצתה אותי אז באתי".

וזה לא השינוי היחיד בחייו של ברקו, שלאחרונה התחיל להגיש תוכנית חדשה ברשת 13 לצד נטעלי שם-טוב בשם "זמן שישי". אז מה קרה בינו ובין האקסית (המקצועית) המיתולוגית אופירה אסייג? "לא רציתי יותר לבוא לתכנית הזאת, זאת האמת הכי גדולה", אומר ברקו בכנות האופיינית לו.

"זה שרבתי עם אופירה אחרי זה או לפני זה, זה לא מעניין. אבל אני חושב שאני, בתור אייל, לא בא לי יותר לראיין את הפוליטיקאים האלה שאי אפשר לראות אותם כבר. מבחינתי כולם צריכים ללכת הביתה. אז לא בא לי לשבת איתם, ולא בא לי לריב עם אנשים. בא לי לבוא להגיד את דעתי ואני עושה את זה הכי נהדר ברשת 13 בשעה 20:00. המעבר הזה כיף לי ואני שלם עם עצמי והשיתוף פעולה עם נטעלי יוצא מן הכלל והלוואי שיימשך ככה".

אייל ברקוביץ' מדגמן לליין התכשיטים החדש של רוסלנה רודינה
צילום: עדן חלמיש

ברקוביץ' אף מוסיף ואומר שהרעש התקשורתי סביב ה"פרידה" מאופירה היה מתוקשר באופן לא פרופורציונלי. "אני אמרתי 'חבר'ה על מה אתם מדברים? יש פה מלחמה, יש פה הרוגים, יש פה חיילים, יש פה פצועים, יש פה מפונים, יש פה שבויים וחטופים. מה המעבר שלי כזה מעניין?' לא הבנתי על מה הרעש".

אופירה משדרת עכשיו עם חיים לוינסון. נתת לו טיפים?

"לוינסון לא צריך ממני טיפים, הוא עיתונאי נהדר, ואני מאוד מחזיק ממנו. אני מאחל לו בהצלחה".

צפו בראיון המלא בראש הכתבה.

בחרה בו על פני צעיר בן 25. רודינה וברקו
צילום: עדן חלמיש