יגדל שם עם דנה פרידר ילדים? יהודה לוי רכש דירה בשווי 8 מיליון שקלים!

בעוד שהוא לא מפחד לספר כי הוא מוכן להקים משפחה ולהביא ילדים, יהודה לוי עושה צעד משמעותי ורוכש מיני פנטהאוז בפרוייקט יוקרתי בשמונה מיליון שקלים

יהודה לוי
יהודה לוי | צילום: לנס הפקות

נראה שהשחקן הלוהט יהודה לוי לא רק "איש חשוב מאוד" אלא גם איש עשיר מאוד! למרות המצב העגום של המדינה נראה שזו אחת השנים הטובות שלו, כי לא רק שזכה באהבת אמת עם דנה פרידר אם כי ממש לאחרונה רכש דירה בפרוייקט יוקרתי בשווי שמונה מיליון שקלים! בדומה לנועה קירל, שתהיה שכנה שלו, לוי רכש לאחרונה דירה בפרויקט "אשירה" החדש של חברת אביסרור בשדה דב.

מדובר במיני פנטהאוז בקומה השביעית בשטח של 100 מ"ר, אשר כולל שלושה חדרים וחצי, וכן מרפסת בשטח של 34 מ"ר. לוי ומשפחתו יהנו גם מההנאות הנלוות שיומו בפרוייקט הכוללות בריכת שחייה פנימית פרטית, מתחם ספא פרטי, מתחם חדר כושר, לאונג'ים וחדרי עבודה, חדר קולנוע, עמדת שומר 7/24 וחללים משותפים נוספים לשימוש הדיירים.

יהודה לוי
יהודה לוי | צילום: לנס הפקות

 

הבחירה בפרוייקט הנוכחי לא מקרית, אם כי לוי נבחר להוביל כפרזנטור את פרויקט הדגל החדש של החברה והצטלם הבוקר לקמפיין חדש שילווה את המכירה. גם על הסט סיפר לוי כי בית זה המקום בו הנשמה שלך נמצאת, המשפחה שלך, הלב שלך. הרי בסופו של יום הנשמה רוצה קצת להרגע. לדעת שהבית שלך הוא בדיוק מה שדמיינת ושהאנרגיות הן בדיוק מה שזימנת. והוא בהחלט מרגיש שהוא מוכן לשלב הזה בחיים של משפחה ובית, ושזה הזמן והמקום הנכונים לו. בנוסף סיפר שעבר כל כך הרבה דירות בחייו ושמח שמרגיש שסוף סוף הגיע הביתה. אז אמנם ייקח עוד קצת זמן והנכס החדש שלו צפוי להיות מוכן רק בעוד כארבע שנים מעכשיו, אבל אנחנו מאוד מקווים שאת הילדים המשותפים עם פרידר הוא כבר יגדל במגדל המשפחתי ליד הים.

יהודה לוי
יהודה לוי | צילום: לנס הפקות