לאחר שספיר חשפה כי אחיה לא הזמין אותה לחתונה: שניר בורגיל סוגר חשבון

ספיר בורגיל המאורסת הטרייה חשפה כי אחיה שניר ביקש שלא תגיע לחתונה שלו עם שי עופרי אותה הכיר בבית "האח הגדול". כעת, לאחר שמיהר להגיב ברשתות החברתיות הוא עושה סדר ומסביר "יש גבול לספיגה שלי"

שניר בורגיל, האח הגדול, חמישיית הגמר
שניר | צילום: האח הגדול

ערב מוצאי שבת היה סוער במיוחד ברשתות החברתיות, לאחר שספיר בורגיל יוצאת "האח הגדול" נשאלה על היחסים עם אחיה שניר והחליטה לפתוח את הכל כשחשפה כי היא לא הוזמנה לחתונה שלו ושל שי לי עופרי. "בכל מה שקשור אלי ואל אחי אני מאוד נזהרת בדברים שאני אומרת כי המצב באמת רגיש" אמרהה והוסיפה " אני עשיתי ואעשה הכל כדי להיות בקשר עם אחי ולא הכל תלוי בי. מבחינת החתונה אז מבחינת אחי הוא ביקש שאני לא אגיע לחתונה, אני בוחרת לשפוט אותו לכף זכות ולהאמין שהוא אמר את זה בלהט הרגע בדיוק כמו שאני רוצה שהוא יהיה בחתונה שלי. ככה אני מאמינה שהוא ירצה שאני בחתונה שלה. ככל שיש שאלות בנושא זה רק מעמיק את הקרע אז אם אפשר לתת לדברים זמן, לפעמים זו התרופה הכי טובה".

שניר וספיר בורגיל
שניר וספיר בורגיל | צילום: בבית "האח הגדול"

רגעים ספורים לאחר מכן שניר וארוסתו הגיבו בעמוד של "ערב טוב" כשבורגיל כתב: "את מעייפת אותי. אפשר לראות כותרת שלך שלא קשורה אלי או לאשתי לעתיד?". אבל אחרי כמה שעות של עיבוד הוא החליט להגיב באופן אחר, והעלה לחשבון האינסטגרם שלו התייחסות. "נשאלתי אם אני מתחרט שהגבתי אז מצד אחד כן, אני כועס על עצמי שנגררתי אחריה למקום ולרמה הכי נמוכה שיש בטח לאור המצב המדיני - התעסקתי בחרא. מצד שני - יש גבול גם לספיגה שלי. בכל פעם שיש לה תחושה שהיא לא מספיק בכותרות היא פותחת מצלמה והופכת אותי לשחק החבטות שלה" כתב. " אתמול הרגשתי שאני חנוק, לא יכול לשתוק, תאימנו לי שהשתדלתי מאוד לשמור על איפוק. בניגוד גמור אליה, לא אמרתי מילה רעה אחת על אברהם מהיציאה מהבית, לא התעסקתי בזוגיות שלהם, לא שפטתי ולא ביקרתי בשום צורה בזמן שאשתי לעתיד נמצאת בפה שלה כל הזמן".

לסיכום טען שניר "אנחנו בחרנו להיחשף וזה נלקח בחשבון. אבל תמיד תזכרו שישנם רגעים שאתם לא מודעים אליהם. וסתם לידיעה, אמרנו שאנחנו מזמינים אותה וההגעה תלויה רק בה".

שניר בורגיל
שניר בורגיל | צילום: צילום מסך אינסטגרם