"אני בחרדה קיומית": אחרי הגירושים מסטטיק, שרית פולק בצעד דרמטי

חודשים ספורים לאחר הגירושים מסטטיק, החליטה שרית פולק לעשות מעשה נועז ולעבור לראשונה לגור לבד - בעיר הגדולה תל אביב

שרית פולק וסטטיק

למעלה משלושים שנה ששרית פולק, גרושתו הטרייה של סטטיק מתגוררת בחיפה. היא נולדה בעיר, גדלה בה ואף הכירה את מי שלימים הפך לבעלה כשהשניים אף רכשו דירה משותפת בה. אך לאחרונה, לאחר שש שנות זוגיות השניים נפרדו, התגרשו וכל אחד מהם יצא לדרך חדשה.

כתבות נוספות:

בעוד שסטטיק עזב את הדירה המשותפת ומתגורר בינתיים בביתו של חבר, פולק החלה באופן הדרגתי לעזוב את חיפה ולעבור לעיר הגדולה – תל אביב ובימים אלו היא מחפשת דירה. כוכבת "האח הגדול" לשעבר ולאחרונה גם המודחת הטריה של "הזמר במסכה", גם ככה מעבירה את רוב זמנה בתל אביב, כך שהחליטה שיהיה הכי נכון עבורה לחסוך את הנסיעות ולעבור למקום בו הכל קורה.

שרית פולק
צילום: אינסטגרם

בסטורי שהעלתה לאינסטגרם הבוקר (שני) חשפה כי היא מתחילה את מסע חיפוש הדירה שלה. "אף פעם לא גרתי לבד" כתבה והוסיפה "זה צעד מאוד גדול בשבילי, מרגש ומפחיד. אף פעם לא גרתי לבד. אני בחרדה קיומית הבוקר אבל יאללה, אנרגיות טובות".

המעבר המרגש עבור פולק מגיע ימים ספורים לאחר שדווח כי היא נמצאת בתחילתו של קשר רומנטי עם כוכב הרשת אביב ראובני. השניים בילו עד אתמול יחד בפריז עם חברים נוספים ואם אכן השניים יחד, אין ספק שהקרבה הגאוגרפית לא תזיק. שיהיה בהצלחה.