תהילת עולם: ההישג המטורף של זוכה "האח הגדול" אסף גורן עם מדונה

כוכב "האח הגדול" אסף גורן העלה קטע ראפ שלו לצד הנאום של מדונה בגראמי האחרון, ומלכת הפופ נחשפה לזה ונתנה לו מקום של כבוד בעמוד האינסטגרם שלה

זמן צפייה: 09:01

זוכה עונת ה-VIP של "האח הגדול", אסף גורן אמנם לא נראה לאחרונה כמעט בכלל בנוף המקומי, אך בשקט בשקט עושה חיל וכובש את העולם מעבר לים. בשנה האחרונה מתגורר גורן עם זוגתו מעיין רודיך ובנם עברי בלוס אנג'לס ואחרי שהופיע בתוכנית הריאליטי הגאה הפופולרית "המרוץ לדראג של רופול", הוא זוכה לכבוד ענק ומככב בעמוד האינסטגרם של לא אחרת ממדונה!

כתבות נוספות במדור סלבס:

אתמול, שיתף גורן בעמוד האינסטגרם שלו קטע ראפ מקורי בו הוא מסמפל את הנאום האחרון של מדונה בטקס הגראמי ותייג אותה. לא עברו יותר מדי שעות והסרטון הגיע לידי מלכת הפופ בכבודה ובעצמה, שהחליטה לשתף אותו כפוסט בעמוד האינסטגרם שלה המונה כ-19 מיליון עוקבים. בעוד שאצל גורן הריל קיבל קצת פחות מ-4000 לייקים, בעמוד של מדונה הוא הגיע ללמעלה מ-53 אלף לייקים. "יום אחד אתה למעלה יום אחד אתה למטה. תמיד צריך להיות בהוכרת תודה ולהודות לאלוהים על כל הדברים הטוים של החיים. מרגע זה אנחנו".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madonna (@madonna)

כזכור, גורן שחי תקופה בלוס אנג'לס זכה להשתתף בקליפ של בריטני ספירס, התגורר בבית המתועד במדינה ואף לזכות במקום הראשון, לקח חלק בנינג'ה ישראל, עשה דואט עם בוי ג'ורג' וכעת אחרי המירוץ לדראג של רופול מגיע גם לאינסטגרם של מדונה. השמיים הם הגבול. בהצלחה!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by XTRDNRY (@asafgoren1)