או או: עומר אדם סורב להיכנס להופעה של עצמו

עומר אדם הגיע לאודיטריום בו הוא הופיע בלוס אנג'לס, כשנתקל בסיטואציה מביכה כשהשומר בכניסה לא זיהה אותו ולא נתן לו להיכנס

עומר אדם

הזמר המרקד עומר אדם זנח בשנה האחרונה את במות ישראל ובתקופה האחרונה מבלה את זמנו בדובאי עם בת הזוג יעל שלביה. אם כבר הוא מופיע, הוא עושה את זה בענק והשנה החליט את מופעי יום העצמאות, שעד היום הכניסו לא מעט אלפי אם לא מילוני שקלים להמיר בדולרים! לפני כמה ימים נחת אדם בארצות הברית לטובת שלוש הופעות ענק יום אחרי יום. ההופעה הראשונה התקיימה אתמול (ראשון) בשרין אודיטוריום בלוס אנג'לס, מחר, ה-25.4 הוא יופיע בפורט לודרדייל בהיכל או-רן בברואד סנטר ולאחר מכן יחתום את הטור בשתי הופעות בהיכל קינגס בברוקלין ב-26.4.

אם בישראל אין מצב שאף אחד לא מכיר את הזמר המצליח, אחד הויתורים שעשה אדם בלהופיע מעבר לים זה הסיכון שיהיו כאלו שלא יזהו אותו ואכן כך קרה אמש, כשעומר ניסה להיכנס לאודטוריום בו הופיע ונתקל בבעיות מול המאבטח בכניסה. אדם, העלה לחשבון הטיקטוק שלו תיעוד מרכבו בו הוא מוסר את שמו לאיש הביטחון בכניסה לחניון כשזה לא מוצא אותו ברשימות. "POV: כשאתה מגיע להופעה של עצמך ולא מזהים אותך כתב" לצד סרטון משעשע של הסיטואציה. "תראה הנה השם שלי" אמר עומר באנגלית והראה למאבטח את הדף של לינאפ האירוע כשהמאבטח ההמום אמר "אה, בראש הדף, האמן. או או. אוקי בוס" וכמובן נתן לו להיכנס למתחם.

@omer.adam10בסוף הכניסו אותי 😅♬ צליל מקורי - Omer Adam

כזכור, בשנה שעברה היה דיון נרחב על המחירים שדורשים אמנים בערב יום העצמאות כשמי שהחל את הדיון היה עומר אדם שדרש למעלה ב-300 אלף שקלים להופעה, ולאחר סערה גדולה העיריות החליטו לבטל את ההופעות. ככל הנראה, לכן החליט השנה הזמר המצליח להתמקד בהופעות מעבר לים, שם יכול לגבות כמה שרק מתחשק לו על כרטיס לאירוע. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-144 דולרים, שהם כ-530 שקלים לכרטיסים מרוחקים והכי יקרים יכולים להגיע ל-4,500 שקלים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Omer Adam (@omeradam)