"עוד לא הסדרתי נשימה": בת נולדה לשר פיטנס בהליך פונדקאות

ארבע שנים לאחר שכמעט איבדה את חייה בעקבות חיידק טורף בו נדבקה רגע אחרי לידת בנה השני וכתוצאה מכך נאלצו לכרות את רחמה, שר סנדה הפכה לאמא לבת מתוקה באמצעות הליך פונדקאות

שר פיטנס

כמעט חודש חלף מאז ההודעה המפתיעה של המשפיענית וכוהנת הכושר שר פיטנס כי היא עומדת להפוך לאמא לשלושה, ארבע שנים לאחר הלידה שלה שהסתבכה. כזכור, לאחר לידת בנה השני אליה (במקור ליאו), היא נדבקה בחיידק טורף שסיכן את חייה בבית החולים והיא הגיעה למצב בו הרופאים נלחמים על חייה כשהיא מורדמת ומונשמת. בעקבות סיבוכים, נאלצה שר לעבור כריתת רחם ולאחרונה שיתפה כי היא ובעלה עידן מצפים לילדה שלישית בהליך פונדקאות.

אז אחרי שני בנים הבוקר זה קרה, ושר ועידן הפכו להורים מאושרים לבת מתוקה, שהגיעה אליהן דרך אישה מלאכית בדמותה. לצד סרטון מרגש אותו חלקה ברשתות החברתיות שם תיעדה את פלא הבריאה, כתבה סנדה: "הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו! אתמול בלילה חוויתי את אחד הרגעים הכי מרגשים שחוויתי בחיי. ראיתי לנגד עיני מה זו עוצמה נשית וכמה כוחות יש לאישה- להביא חיים לעולם ולגרום לאישה אחרת לאושר. הלב עדיין פועם בחוזקה, עוד לא סידרתי את הנשימה. אבל לפני הכל- זה הזמן לצעוק ישתבח שמו לעד מלך מלכי המלכים".