"לחיים יש תוכניות אחרות בשבילנו": נועה רוזין חשפה רק עכשיו כי ילדה לפני 11 יום

המגישה ויוצרת התוכן נועה רוזין חשפה כי לפני אחד עשר ימים יצאה לניתוח קיסרי ממנו חזרה רק עכשיו. " זה היה מסע שלא האמנתי שנעבור", חלקה עם העוקבים שלה ברשתות

נועה רוזין מכניסה את האביב לאייטם החורפי
נועה רוזין מכניסה את האביב לאייטם החורפי | צילום: ניר פקין

יוצרת התוכן והמגישה לשעבר ברשת13 נועה רוזין חשפה כי חלפו למעלה מעשרה ימים מאז שיצאה לניתוח קיסרי "ידידותי" ורק עכשיו היא חזרה הביתה עם תינוק הקטן. רוזין, בישרה את הבשורה המרגשת בסטורי שהעלתה וסיפרה הכל על הניתוח שעברה מבחירה, על כל ההתכוננות שעשתה לקראת הלידה השלישית שלה וגם על הדרך על כל מה שהשתבש וגרם להם להישאר בפגיה עוד עשרה ימים.

לכתבות נוספות בנושא סלבס:

"לפני 11 ימים יצאנו מפתח ביתנו בדרכנו לניתוח קיסרי, ושבנו אליו רק היום" כתבה לרקע תמונה עם בעלה המסעדן אריאל לייזגולד. "לפעמים, לא משנה כמה הכנה נעשה מראש: לחיים יש תכניות אחרות בשבילנו. כמו אשפוז של 10 ימים בפגייה כשהילד לא פג".

Whatsapp Image 2024 01 21 At 1
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של נועה רוזין

רוזין שחוותה את לידת בנה הבכור כטראומטית חלקה עם העוקבים וסיפרה: "אחרי שעברתי קיסרי חירום לפני 8 שנים, הבנתי שאני זקוקה לכל התמיכה הנפשית כדי להשתחרר מתחושת ה'רמאית שלא באמת ילדה' ושלא נכשלתי כאישה וכאמא. בהריון של גורי (השני שלי) תקף אותי גל פאניקה בכל פעם שחשבתי על חדר לידה. החלטתי שאני רוצה קיסרי אלקטיבי (מתוכנן מראש) בכלל הלידה הקשה מאוד שהייתה לי. גיליתי שבאיכילוב יש הליך שנקרא קיסרי ידידותי ולכן בחרתי בו גם הפעם".

Whatsapp Image 2024 01 21 At 1
צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של נועה רוזין

"זה היה מסע שלא האמנתי שנעבור, אבל יצאתי ממנו חזרה עם לא מעט כלים לגבי התמודדות עם קושי, מוכנות פיזית לפני ואחרי ניתוח והחשיבות של חוסן נפשי".

רוזין ילדה בניצוחו של פרופ' יריב יוגב כשברקע השיר "שמח במטבח" בביצועו של עוזי חיטמן ואפי בן ישראל. אך כאמור יש דברים שלא בשליטתנו והם נאלצו להישאר עוד עשרה ימים בפגייה, בנסיבות שלא פירטה. אך סוף טוב הכל טוב ומאתמול המשפחה המורחבת של חמש הנפשות חזרו לביתם. שמו של הרך הנולד, רני.