אחרי ביטול החתונה: אביבית בר זוהר זכתה למחווה מרגשת מארוסה לשעבר

מקורבים לאביבית בר זוהר כבר ליחששו שיש מצב לקאמבק באופק וכעת נראה שזה רשמי, לאחר שקווין צרפתי ארוסה לשעבר ערך מחווה מאוד מרגשת לקראת חזרתה לארץ

אביבית בר זוהר, קווין צרפתי
אביבית בר זוהר, קווין צרפתי | צילום: אינסטגרם

זוכרים איך בשבוע שעבר סיפרנו לכם כי אביבית בר זוהר, שנסעה לעבודה בחו"ל עזבה את הבית המשותף עם קווין צרפתי רגע אחרי הפרידה אך בכל זאת לא פוסלת קאמבק? ובכן נראה שהזמן בנפרד עשה את שלו והצמד מהאגדות התגבר על הקשיים ולכוכבת הריאליטי חיכתה מחווה רונטית כמו שרק היא יכולה לקבל. אחרי שהנחתה ברביעי האחרון את תצוגת האופנה של שבוע האופנה והאיפור במילאנו בהפקתו של שון בלאיש, נחתה אתמול בר זוהר בישראל והלכה לבית המשותף שלה ושל קווין בנאות אפקה בתל אביב.

שם, חיכתה לבר זוהר הפתעה - מחווה רומנטית מאוד מקווין שנראה שמאוד התגעגע אליה. בסלון הבית, עשרות ורדים אדומים, נרות וקישוטי בלוני לבבות שעליהם הכיתוב: "ברוכה הבאה הבית אשתי", שביל עלי כותרת בדרך לחדר השינה, שם חיכה לה דובי ענק עם אותם הבלונים ועליהם כיתוב אחד "יותר טובים ביחד", שרשרת זהב ועוד הפתעות מרגשות.

הבית של אביבית בר זוהר
הבית של אביבית בר זוהר | צילום: אינסטגרם

כזכור, לפני כמעט חודש בר זוהר והארוס שלה, נפרדו והחליטו לבטל את החתונה. יוצאת "האח הגדול" אף מחקה את התמונות המשותפות ואחרי ימים ספורים שעוד ענדה את טבעת האירוסים המפוארת, הסירה אותה מהאצבע שלה. לפני כשבועיים השניים התייצבו בחתונה של אחות של בר זוהר ושמועות על קאמבק החלו לצוץ. כעת, נראה שהשניים שמו את המשקעים מאחוריהם ונראה מה יחליטו לגבי החתונה הצפוייה.

אביבית בר זוהר
המחווה של אביבית | צילום: אינסטגרם
קווין צרפתי, אביבית בר זוהר
צילום: אינסטגרם