עזבה את הבית ולא פוסלת קאמבק: פרטים ראשונים על החיים החדשים של אביבית בר זוהר

רגע לפני שנסעה להתאוורר ולעבוד בשבוע האופנה במילאנו, אביבית בר זוהר עזבה את הדירה המשותפת עם הארוס לשעבר - אך לא פוסלת קאמבק

אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר | צילום: אור גפן

עד לפני חצי שנה החיים של אביבית בר זוהר היו נראים נוצצים בדיוק כפי שהיא רצתה. היא התארסה לבחיר ליבה וגבר חלומותיה, שהציע לה נישואים על סוס לבן - בדיוק כפי שרצתה, היא עזבה את הדירה במרכז תל אביב ועברה לבית גדול ומשפחתי יותר בנאות אפקה. אם כי עד מהרה התברר שהחלום התנפץ, והשניים ביטלו את החתונה ובר זוהר אף הסירה את כל התמונות המשותפות שלה עם קווין צרפתי מהאינסטגרם שלה.

אז מה קורה עם אביבית מאז הפרידה? אחרי שהמשיכה להיראות עם הטבעת עוד אחרי ביטול האירוסים, ואף חגגה עם קווין בחתונה של אחותה בשבוע שעבר, מקורבים לכוכבת מספרים כי אחרי שהשקיעה בבית המשותף היא ארזה את חפציה ועברה לגור בבית הוריה ברחובות כשצרפתי נשאר בבית החדש.

אביבית בר זוהר
מטיילת לה. אביבית בר זוהר | צילום: אור גפן

אבל אל דאגה, מצב רוחה של בר זוהר לגמרי מרומם, ואת הימים האחרונים היא מבלה במילאנו איטליה, בהכנות לתצוגת הענק בהפקתו של המפיק שון בלאיש שהוציא השבוע משלחת למילאנו במסגרת שבוע האופנה והאיפור. אביבית תנחה את תצוגה האופנה בשלוש שפות - אנגלית, עברית ואיטלקית, אותה היא לומדת בתקופה האחרונה עם מורה פרטי. בר זוהר אמנם נסעה לביזנס, אבל גם כדי לנקות את הראש, ומקורבים ליוצאת הריאליטי מספרים כי היא עדיין מתגעגעת לקווין וכי קאמבק באופק הוא לא בגדר חלום אלא אופציה של ממש.

עוד הגיעו לאיוונט ויקחו חלק: טליה עובדיה ובן הזוג שחף רז, לאורה לנטינו, אן זיוי, רוית אסף.

אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר | צילום: אור גפן
אביבית בר זוהר
אביבית בר זוהר | צילום: אור גפן