לראשונה מאז שנפצע: עידן עמדי בפוסט חשוף

שבוע מאז שחזר הביתה מבית החולים לאחר הפציעה הקשה ברצועת עזה חזר עידן עמדי לרשתות החברתיות כשספד לחברו אלירן יגר ז"ל שנהרג בקרבות ברצועה

עידן עמדי במסיבת העיתונאים
עידן עמדי במסיבת העיתונאים | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לפני שבוע בדיוק אחרי ימים של דחיות בעקבות האירועים הקשים ברצועת עזה, ערך הזמר עידן עמדי מסיבת עיתונאים מבית החולים שיבא תל השומר כששוחרר לביתו לאחר שנפצע קשה במהלך שירותו הצבאי במילואים בעזה. מאז הספיק הכוכב, שאף ביקש מהתקשורת והאזרחים לתת לו זמן להתאושש ולהחלים לחזור לביתו וכעת, הוא אף שב לרשתות החברתיות.

עידן עמדי
עידן עמדי | צילום: Instagram

 

בסדרת סטוריז ראשונים חלק לראשונה את התחשות הקשות וספד לחברו הטוב, אלירן יגר שנפל בקרבות. ״ביום חמישי שעבר חזרנו הביתה מבית החולים, אחרי מסיבת העיתונאים ומיליוני ההודעות והשיחות שהיו, פעם ראשונה לפגוש את הילדים, להריח ריח מוכר של בית, כמעט שפיות" כתב לרקע שחור "אחרי שהילדים נרדמו נזרקתי על הספה והיה רגע של שקט מכל הטירוף שעברתי מאז הפציעה. כמה דקות אחרי הטלפון צלצל ובישר שיגר נהרג מירי של מחבל בחאן יונס לפני שעה. יגר זה אלירן יגר ז”ל היינו יחד בצוות הסדיר. היה אדם רגוע, היה בו מן יציבות פנימית כזו חזקה. אדם זהיר והגיוני, כמעט לא הצלחתי להבין מה אומרים לי באותו רגע. שלושה לוחמים מאותו צוות סדיר איבדנו במלחמה הארורה הזו- אלכסיי שמקלב עקיבא יסינסקי ואלירן יגר, זכרם לברכה. אם היה לי ספק הוא נעלם, אלוהים לוקח אליו את הטובים. הכי טובים. אוהב אתכם".

עידן עמדי ואלירן יגר ז"ל
עידן עמדי ואלירן יגר ז"ל | צילום: אינסטגרם