עכשיו תמיד רווק: אוהד בוזגלו ומריה נפרדו ואפילו הסירו עוקב

אוהד בוזגלו חשף כי ערך הסכם זוגי עם בת הזוג במסגרתו מותר לו להתנהל כרווק פעמיים בשבוע. כעת, ימים ספורים לאחר מכן נחשף כי השניים נפרדו ואף הפסיקו לעקוב זה אחר זה ברשתות החברתיות

אוהד בוזגלו ומריה
אוהד בוזגלו ומריה | צילום: אור גפן

בתחילת השבוע הצליח אוהד בוזגלו שוב להטריף את הרשת, כשחשף את ההסכם הזוגי שערך עם בת הזוג שלו מריה, שגם תועד לתוכנית הריאליטי המשפחתית. בחוזה, נחתם כי בחלק מן הימים בשבוע בוזגלו יכול להתנהג כרווק לכל דבר ובשאר השבוע הוא מחוייב רק למריה. רבים הרימו גבה לנוכח הסידור המוזר, אך מריה הסכימה לתוכנו, תוך שהיא לא מורשית להיות עם אף גבר אחר. אך ככל הנראה הדיבורים ברשת, התגובות של הסביבה והעדויות שהצטברו כי גם בשאר ימות השבוע בוזגלו התכתב עם אחרות גרמו לשלהם והשניים, נפרדו.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אוהד בוזגלו ובת הזוג מריה
אוהד בוזגלו ובת הזוג מריה | צילום: אינסטגרם

ככל הנראה הסידור החדש ופרסומו לא כל כך התאים למי מהצדדים והבוקר, נראה שבוזגלו כבר "עשה את זה רשמי" ואף הסיר למריה עוקב ברשתות החברתיות והמשיך הלאה. את הפוסטים המשותפים והתמונות הוא טרם הסיר וכרגע הרגעים המאושרים ביחד עדיין מונצחים לו בפיד. בוזגלו טרם התייחס לדברים אך כן כתב: "אני מקבל מאוד הודעות בעקבות הפרסומים האחרונים. ביום של פיגוע הכל מתגמד וניתן כבוד לנושאים רגישים יותר. אגיב בהמשך".

אוהד בוזגלו ובת הזוג מריה
אוהד בוזגלו ובת הזוג מריה | צילום: אינסטגרם