"בשני וחמישי אני יכול להתנהל כרווק": ההסכם הזוגי החדש של אוהד בוזגלו

אוהד בוזגלו חתם הסכם עם בת הזוג שלו מריה לפיו יומיים בשבוע הוא יוכל להתנהל כרווק, כן - גם אם יחליטו להתחתן ולהביא ילדים. והיא? מחוייבת רק לו

אוהד בוזגלו ומריה
אוהד בוזגלו ומריה | צילום: אור גפן

עד שחשבנו שכוכב הריאליטי אוהד בוזגלו כבר לא יכול להפתיע אותנו הוא עושה את זה ובענק, וחושף הסתכם זוגי חדש אותו חתם עם בת הזוג שלו מריה אליה חזר ממש לאחרונה, אירי שנפרדו לאחר תקופה שניהלו מערכת יחסים משולשת. זה לא חדש שבוזגלו לא מחבב מערכות יחסים מונוגמיות ועכשיו הוא חושף כי הוא גם מקבע את בחוזה חדש שנחתם אל מול עיני המצלמות של התוכנית "הבוזגלוס".

"אני שמח לבשר שאתמול נחתם הסכם היסטורי שאני יזמתי וכתבתי כבר לפני כמה חודשים ביני לבין מריה נקרסוב בת הזוג שלי. הסכם זה יחול תחילה עלינו אבל לדעתי בהמשך יקרום עור וגידים גם אצל זוגות אחרים.
ההסכם יכול להציל גם זוגות נשואים לפני גירושין והוא מייצר סוג של קידמה לזוגיות מודרנית וחדשנית. גבר או אישה שלא רוצים להיות פיזית רק עם הבן/בת זוג שלהם עד לסוף חייהם אבל הם מאוד אוהבים וכן רוצים לחיות איתם עד הסוף מה יעשו? לבגוד/להסתיר/לפחד? אפשר להגיע להסכם ספונטני והדדי!"

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ohad Buzaglo (@ohad_buzaglo_official)

"ההסכם ביני לבין מריה מתאים רק לי ולה. ההסכם נועד לעשות לנו סדר ולהגדיר ימים מסוימים וקבועים שבהם אני יכול להתנהל כגבר רווק ולפגוש נשים אחרות בהסכמת מריה. זאת אומרת ימים בהם אני חופשי ללא מחויבות ובשאר הימים והזמן אני בזוגיות איתה ומחויב רק לה לכל דבר ועניין. לדוגמא - בימים ג',ה' באופן קבוע הם ימים שאני יכול להתנהל כרווק לכל דבר ועניין. אני מורשה לעשות ככל העולה על רוחי(מבלי שהיא תשאל פרטים),מחויב לשמור על בריאותנו(אמצעי מניעה) ובהסכמתה המלאה בכפוף למה שנרשם בחוזה. בשאר הימים והזמן אני בזוגיות ובמחויבות מלאה איתה על כל המשתמע מכך! אם נחליט לגור יחד ואו להביא ילד משותף ואו אפילו להתחתן,ההסכם הזה ישאר בתוקף וישמר. ניתן לבצע בו שינויים תמיד בהתאם להסכמת הצדדים".

אם חשבתם שגם למריה מותר להיות עם גברים אחרים אתם טועים "ההסכם הוא הדדי אבל לא סימטרי. זאת אומרת לכל צד יש התחייבויות שונות על פי הסכמת בן/בת הזוג. כל צד מציג התחייבויות שונות ולא זהות.
אני והיא אנשים שונים ולכן מתאימים. ולא,מריה לא זקוקה לדבריה לאף אחד חוץ ממני. נכון שאם היתה זקוקה לאחרים,איתי זה לא היה עובד אבל היא לא ולכן יש מאץ' אני לא יכול לחשוף את כל פרטי החוזה מכיוון שזה ישודר בסידרה אבל כן יכול לומר שמדובר כאן על ממש סטארט אפ שיכול לגרום גם לגברים אוהבי נשים ולנשים אוהבי גברים להתחייב לאישה/גבר אחת/אחד ועדיין להיות בזוגיות ובאהבה ענקית רק לאישה/גבר אחת/אחד! הרעיון עלה בגלל האהבה המטורפת שלי לאישה אחת - מריה".