עולים על טיסה: עומר אדם ויעל שלביה עוזבים את ישראל

הזמר עומר אדם ובת הזוג יעל שלביה התייצבו בנתב"ג ועלו על טיסה עם כרטיס לכיון אחד לדובאי החמה, טרם ידוע מתי יחזרו לישראל

עומר אדם ויעל שלביה

תאמינו או לא הערב זה קרה. הזמר המסלסל עומר אדם הגיע בשעות האחרונות לשדה התעופה בן גוריון יחד בת הזוג שלו יעל שלביה ואחיו רועי ובת זוגו לצד עשרות מזוודות, על מנת לעלות על טיסה עם כרטיס לכיוון אחד לדובאי שבאיחוד האמירויות. אדם בן ה-29 החליט אחרי תקופה של שגשוג והצלחה בארץ לעזוב את ישראל לתקופה לא ידועה, ולנהל את הקריירה שלו מרחוק יחד עם חברתו הדוגמנית.

לפני כחודשיים החלו שמועות כי הזמר מתכנן לעזוב את הארץ ולאחר שחשף בשבוע שעבר בשירו החדש "אני" העוסק בכל הדרמות של חייו כי הוא "לא עוזב, לא בורח, נוסע לחפש את הנשמה שלי", אדם ערך בסוף השבוע האחרון מסיבת פרידה מבני משפחתו וחבריו, ארז חפציו ואכן היום התייצב בנתב"ג לקראת ההרפתקאה החדשה של חייו. אל המסע מצטרפת גם שלביה, בת הזוג שלו בשמונת החודשים האחרונים שהולכת לנהל אף היא את קריירת הדוגמנות שלה בטיסות הלוך ושוב. השניים צפויים להתגורר יחד בדירת פאר ששכר אדם, וטרם ידוע לכמה זמן ישהו מעבר לים.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Yael Shelbia (@yaelshelbia)

נכון לעכשיו אין לזמר יותר מדי התחייבויות מקצועיות, הוא לא קבע הופעות חדשות ולא צפוי להקליט חומרים חדשים, על פי מקורבים אדם צפוי להתמקד בזוגיות שלו עם יעל ובעסקים שונים. שיהיה בהצלחה. פייר, אנחנו כבר מתגעגעים.