מה גרם לדוגמנית הנשק הישראלית לצאת לקורס קצינות?

7 שנים לאחר שהשתחררה מצה"ל, אורין ג'ולי יוצאת לקורס קצינים. בראיון בתכנית "העולם הבוקר" היא סיפרה על עמותת קידום תרבות הנשק בישראל, על החיים שלאחר הריאלטי ועל ההתעללות המינית שעבר בילדותה

זמן צפייה: 08:59

רגע לפני העונה החדשה של הישרדות, אורין ג'ולי מסכמת את מה שעבר עליה בשנים האחרונות. רק לאחרונה, ואחרי שכבר ממזמן גזרה את החוגר, היא השתתפה בקורס קצינים: "אני לא חזרתי לצבא, חזרתי רק לקורס קצינים. פיקוד העורף המדהימים עשו עכשיו קורס קצינים במיל', אני מחזור שני, חודש וחצי מאוד אינטנסיבי אבל שווה מאוד. מה זה כיף".

כתבות נוספות בתרבות ובידור

עוד היא מספרת: "אנשים שנמצאים בגדודים של פיקוד העורף, רוצים להכניס רוח חדשה להביא עוד מפקדים חדשים לפיקוד העורך וזה מדהים. אני חושבת שזה יביא משהו חדש. גם לחברה הישראלית בכללי כי אנחנו צריכים להזכר בשורשים שלנו.

למרות שהיא כבר מזמן בתודעה של כולנו, היא עדיין נתקלת בתגובות של אנשים שלא רגילים לראות אישה עם נשק: "בהתחלה היה קשה לאנשים לעכל את זה אבל אני כבר הרבה זמן בתקשורת ואנשים מאוד מתעניינים. בתקופה האחרונה אנשים רוצים נשק להגן על עצמם עם כל מה שקורה. יש לי את קהילת החמושות של ישראל, קהילה שלוקחת את כל הנשים החמושות וביחד עושות מפגשים והדרכות. אני גם נציגה של עמותת קידום תרבות הנשק בישראל ואנחנו מקבלים כמות לא הגיונית של פניות. אלפים ביום. אנשים רוצים להגן על עצמם, יש פה תחושה של חוסר ביטחון".

בעבר היא שיתפה באומץ בעבר את הסיפור האישי שלה שעברה בילדותה התעללות מינית ונפשית ע"י אבא שלה: "אני מרגישה שהתקשורת הישראלית ממש עברה איתי את התהליך מהילדה שרוצה שיראו אותה, עם הנשק והפרובוקציות, והתהליך עצמו של הריפוי. כיף לי אני משוחררת עכשיו אני לא צריכה מסכות, אני לא צריכה להסתיר מאף אחד. אין לי בעיה לסמוך על אנשים אני מספרת הכל, אין סודות".