"לא יודעת לאן זה יתפתח": מה קורה בין מיטב הספרי ורם שטראוס?

צמד כוכבי "פקין אקספרס" שמתחרים אחד נגד השניה בריאליטי נצפו מבלים יחד גם בחיים האמיתיים. אז מה קורה שם? מיטב הספרי הגיבה לראשונה על היחסים עם רם שטראוס בצילומי קמפיין חדש בכיכובה

מיטב הספרי
מיטב הספרי | צילום: יח"צ

בשבועות האחרונים מיטב ועילי הספרי, הפכו מאנונימיים למוכרים בכל בית עם השתתפותם בריאליטי החדש של רשת "פקין אקספרס". השניים, התחילו לקטוף את פירות ההצלחה ונבחרו לככב בקמפיין ראשון שלהם.

אחרי דניאל גרינברג, רוסלנה רודינה, אודיה אזולאי ואלה איילון עכשיו נכנסים למקומן כפנים של נעלי SCOOP האחים המצחיקים שרצים לעבר הפרס הראשון. על הסט הפגינו האחים התאומים חיבה מקסימלית למרות הסטיגמה שיצרו בתוכנית על הקשר המשפחתי הרעוע ואף שיתפו את הצוות על הסט כי את חג הפסח הקרוב צפויים לבלות בחופשה משפחתית באילת.

מיטב ועילי הספרי
מיטב ועילי הספרי | צילום: יח"צ

בשבוע שעבר פורסמה תמונה של הספרי יחד עם כוכב אחר מהתוכנית, רם שטראוס כשם נראים צמודים ומבלים לבדם בלי עוד חברים מהריאליטי. כמובן שהיה מתבקש לשאול את מיטב על הקשר בין השניים. בין לבין הטייקים הספרי הגיבה לראשונה על התמונה המשותפת וסיפרה: "רם ואני חברים טובים, אין לדעת לאן זה יתפתח. אכן נפגשנו לבד....." עוד חלקה על הסט כי היא מאוד מתרגשת מהמעמד, "זו פעם ראשונה שאני חלק מקמפיין ואני ממש מתרגשת, בעיקר בגלל שאני פריקית ידועה של נעליים".

מיטב ועילי הספרי
מיטב ועילי הספרי | צילום: יח"צ