מי ישיר בחתונה של שלומית מלכה ויהודה לוי?

אחרי שחשפנו פרטים עסיסיים על חתונת השנה, הגיע הזמן למריבה הגדולה: מי ישיר בחתונה?

זמן צפייה: 01:25

כמעט חודשיים עברו מאז הבשורה המשמחת על אירוסיהם של שלומית מלכה (22) ויהודה לוי (37), אחד הזוגות הכי נוצצים בביצה הישראלית. החתונה הצפויה במאי הקרוב הפכה להיות אחד האירועים המסקרנים של השנה וכולנו גומעים בשקיקה כל פרט שנחשף לגבי החגיגה העתידית שלפי כל התחזיות עומדת להיות נוצצת ומרשימה במיוחד.

 

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

כזכור הדוגמנית היפהפייה והשחקן ההורס התארסו אחרי שנה וחצי של זוגיות מתוחזקת ומעוררת קנאה, בעת חופשה רומנטית באחת הפנינות של צפון איטליה, ורונה, לשם נסעו השניים בעקבות עבודתה של מלכה כפרזנטורית של חברת הלבשה תחתונה איטלקית נחשבת.

 

שנה טובה. שנה של אהבה❤️

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on

אז אחרי שחשפנו כאן לראשונה ברשת סלבס, את הפרטים העסיסיים על מיקום האירוע המפתיע (הרחק מהאווירה האורבנית של תל אביב), תאריך מושער (אנחנו כבר לא יכולים לחכות), כמות מוזמנים (בין אינטימי לפרוע)  ואף עיצוב הטבעות, הגיע הזמן להתחיל להתעסק גם בתכנית האומנותית.

מחכים להזמנה שלנו. יהודה לוי ושלומית מלכה
מחכים להזמנה שלנו. יהודה לוי ושלומית מלכה | צילום: צלם: אביב חופי

אז מי הולך לשיר בחתונה המדוברת? אנחנו עדיין לא יודעים להגיד בודאות. מה שכן, ממש אחרי הצעת הנישואין, ביקרנו על הסט של The voice ישראל, התכנית שאת עונתה החדשה המתחילה מחר מנחה מלכה. אז אחרי ששאלנו את שלומית על האירוסין וביקשנו מחבריה לתכנית לברך, הצלחנו להשיג לזוג הצעיר אופציות מוסיקליות לא רעות בכלל משני זמרים ענקיים, שיקפיצו כל אירוע. אז איזה שיר יושמע ברקע כששלומית ויהודה יצעדו לחופה?  צפו בוידאו  

רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן? החדשות החמות מחכות לכם בפייסבוק של רשת סלבס

עוד ברשת סלבס:

המסיבה הפרועה אליה הגיעו מלכות הביצה

הלוקים הכי חמים של השבוע האחרון

כוכב גולסטאר ג'ובני רוסו מתחתן

חברים עשו את אתגר הבובה לפני 13 שנים

גיא הוכמן מתפרע בהשקה של "לצבי יש בעיה"