"איך לא תטבלי במקווה אם את יהודיה?": נויה אריאלי חושפת פרטים על החתונה עם דור טאוב

שבועיים לפי החתונה חשפה נויה אריאלי כי היא לא מתכננת לטבול במקווה וחטפה ביקורות מהעוקבות שלה, כך שהחליטה לחשוף שהיא ודור טאוב, אותו הכירה ב"אהבה חדשה" לא מתכננים להתחתן ברבנות. הנה הפרטים

זמן צפייה: 00:44

אחרי גל החתונות של יוצאי "האח הגדול" הגיע הרגע שבו הצמד נויה אריאלי ודור טאוב, שהכירו בריאליטי השידוכים "אהבה חדשה" של רשת 13 לבוא בברית הנישואים. בעוד שבועיים בדיוק, ב-23.9 יהפכו השניים לבעל ואישה אבל במתכונת שהיא קצת שונה. במסגרת סשן שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם שלה, נשאלה הכלה לעתיד האם היא מתכננת מקווה והפרשת חלה. כאשר חשפה כי לא תטבול היא חטפה מבול של תגובות ביקורתיות. "למה לא לטבול במקווה השם ישמור את יהודיה" כתבה אחת ואילו אחרת כתבה:"את לא יכולה להתחתן ברבנות בלי מקווה", "את יהודייה חייבת לטבול" ועוד.

דור טאוב, נויה אריאלי
דור טאוב, נויה אריאלי | צילום: יח"צ

 

אריאלי החליטה לשים את הדברים על השולחן וחשפה את האופי הייחודי בו הם בחרו להתחתן, שלא יכלול את חתימת הרבנות הראשית לישראל. "כן אני לא מתחתנת ברבנות, כן אני לא טובלת במקווה וכן אני יהודייה, גם דור יהודי ואנחנו עושים חופה כדת וכדין. אז אולי לפי הרבנות לא נהיה נשואים אבל לפי נויה ודור נהיה נשואים. תהיה שבירת כוס, יש שני עדים, תהיה טבעת אבל לא אני טובלת במקווה". עוד הוסיפה והדגישה למען העוקבות הדתיות שלה: "אני מאוד מכבדת את הדרך שאתן רוצות להתחתן, מקבלת את כולם כל אחד שיבחר בדרך שהוא רוצה להתחתן בו, העיקר שהוא יתחתן עם מישהו שהוא אוהב ומקדש את האהבה ואת המשפחה וזה מה שחשוב".

נויה אריאלי, דור טאוב, אהבה חדשה
דור טאוב ונטע אריאלי | צילום: זוהר שיטרית | איפור: מאור הילל | שיער: מתן יוסף | סטיילינג: מאור רובין