טענות קשות נגד החברה של אופק לוי: "נפלתי קורבן להונאה"

המקעקעת שרה קורי העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא טוענת כי כוכב האח הגדול עקץ אותה בסכום של 20,000 ש"ח: "הוא הסתכל לי בעיניים ואמר: אם תוך שלושה חודשים אני לא מחזיר לך את הסכום דרך האתר - אני מזכה אותך בסכום המלא". אופק בתגובה: "לא כל כך ברורות לי הטענות. אני לא חוזה עתידות"

Bb S4 Ep10 Part 02.sub.01

כוכב "האח הגדול", אופק לוי, מתמודד עם טענות נגדו ונגד סוכנות הדיגיטל שבבעלותו - 'אונליין שמונליין'. שרה קורי, מקעקעת תל אביבית ואושיית רשת, שיתפה את עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא שילמה לאופק 20,000 ש"ח תמורת חבילת קידום, וטוענת כי אופק הבטיח לה כי אם היא לא תחזיר את ההשקעה תוך 3 חודשים הוא יחזיר לה את כל כספה.

כתבות נוספות בתרבות ובידור

בחשבון הסטורי שלה כתבה שרה: "לפני קצת יותר מחצי שנה, הייתה לי בעיה יחסית פשוטה באתר, לא הצלחתי לחבר אותו לפייסבוק ולכן המוצרים פה לא היו מסונכרנים. הגעתי למשרד 'אונליין שמונליין' ופגשתי את המנכ"ל אופק לוי".

אופק לוי, שרה קורי
אופק לוי ושרה קורי | צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של שרה קורי

שרה מספרת שכשהגיעה למשרדו של אופק הוא הציע לה להחליף את ממשק האתר שלה לממשק של החברה שלו תמורת 20,000 ש"ח. "אמרתי לו שאין לי סכומים כאלה. אופק הסתכל לי בעיניים ואמר לי: שרה אני שומע אותך. בואי נעשה ככה - אם תוך שלושה חודשים אני לא מחזיר לך את הסכום דרך הזמנות האתר - אני מזכה אותך בסכום המלא. כעבור שלושה ימים, אני לא צוחקת אתכם, אני ויובל יושבות לראות את הכניסה של הדיירים לאח הגדול. ולא תאמינו, אני רואה את פאקינג אופק. שלושה ימים אחרי שהוא הבטיח לי שהוא הולך לעבוד בראבק על האתר שלי! לא נלחצנו. צחקנו. ידענו שיש לו צוות ענק שידאג לנו למה שאנחנו צריכות. ואפילו היינו בעדו כל העונה!"

עוד כתבה: "לאורך התקופה שהוא היה באח, עבדנו נמרצות על האתר החדש מול אחת העובדות שלו, שבאמת הייתה זמינה ועזרה למה שהיה צריך. לאחר שלושה חודשים האתר עדיין לא היה באוויר. במקביל התייעצנו עם עובד חברים בעלי אתר וכולם אמרו פה אחד שהיה טעות להחליף ממשק. בכל מקרה, התחלנו לזרז את החבר'ה - מה קורה עם האתר? אנחנו תקועים. והם היו עסוקים בלהאשים את פייסבוק, חברות הסליקה ובעיקר אותנו שאנחנו לא עושות את הדברים כמו שצריך. התנערו מאחריות לגמרי".

שרה קורי, אופק לוי
ההתכתבות של שרה עם סהר | צילום: צילום מסך

בנוסף שיתפה שאף קיעקעה את אופק ואת אחיו בחינם: "לפני ארבעה חודשים אופק ואח שלו סהר, השותף בעסק, גם אמרו שהם רוצים לבוא להתקעקע, מבחינתי אנחנו סופר חברים. באותו שבוע ההם הגיעו וקיעקעתי את שניהם בחינם (איזה מפגרת אני באלוהים)".

בהמשך העלתה סרטון וסיפרה שהיא מקבלת פניות מאנשים שטוענים שהם חוו חוויה דומה: "תקשיבו אני בהלם מכמות הפניות שאנשים כותבים לי שזה קרה להם גם איתו. וואו. אם אתם מכירים מישהו שזה קרה לו עם אופק, או שזה קרה לכם, תכתבו לי. לא יודעת מה נעשה אבל זה פשוט מטורף. קיבלתי כבר 6-7 הודעות של אנשים שקרה להם אותו דבר".

אופק לוי הגיב לטענות: "מאז הפרסום שחוויתי שמעתי אין ספור סיפורים על העסק שלי. אחד טוען שיש עובדים, השני טען שאין, השלישי טען שאני רמאי והרביעי שאני מלאך. כנראה שלעולם לא אצא מזה. התרגלתי. המשרד שלי מעסיק ומפרנס עשרות אנשים בארץ ובחו"ל, ומספק שירות לעשרות לקוחות מרוצים בכל חודש. ראיה לכך שאין אף תביעה כנגד החברה ומעולם לא ביקרתי בבתי משפט. אתייחס פעם אחת לסיפור הדי מצחיק הזה, לא כל כך ברורות לי הטענות. שנציגי החברה לא ענו בשעה שש בערב כי המשרד סגור בשעות האלה? שחברת סליקה כמו ישראכרט לא אישרו סליקה באתר של שרה? שפייסבוק דוחים את חשבון המשתמש שלה כי טוענים שהעסק לא פעיל? כל אלה לא קשורים לעבודתינו. בנוגע לאתר שכן בנינו ועומדים מאחוריו, אין לנו יכולת להתחייב בפני לקוח על החזר כספי במידה ולא יקבל תוצאות. אני לא חוזה עתידות שרה התעקשה שכן, אנחנו התעקשנו שלא, ולמרות זאת ניסינו כמיטב הידע שלנו לנסות להניע ולקדם מכירות. למי שלא מאמין, מצרף את החשבונית, בה כתוב במפורש - בניית אתר. לא חבילת שיווק כמו ששרה טוענת".

אופק לוי, שרה קורי
צילום החשבונית שהונפקה | צילום: צילום מסך