שינוי מטורף: כך השתנה גופו של סהר כהן משהותו על האי ועד החזרה לישראל

התנאים הקיצוניים הביאו את סהר כהן להשיל כמעט 15 קילוגרמים ממשקלו על אי "הישרדות" וכעת, אחרי עבודה מאומצת הוא הצליח להעלות משקל יפה של שומן ושרירים - וכך הוא נראה

סהר כהן
סהר כהן | צילום: טיקטוק

כשהוא הגיע לאי, הוא היה חטוב ומוכן להילחם על המקום הראשון ב"הישרדות", אך החוסר באוכל ובתנאי בסיסיים הביא את השורד סהר כהן לרדת לא מעט במשקל גופו וממסת השריר שלו. למרות המשימות המאתגרות ולצד הרעב הקשה, השיל כהן ממשקלו בין 13 ל-15 קילוגרמים. לפני כשבעה חודשים, איך שחזר לישראל מהאי החליט סהר לחזור לעבוד על הגוף שלו ופתח בסדרת אימוני כוח אינטנסיביים כדי לחזור לגוף המסיבי שהיה לו.

כתבות נוספות במדור סלבס:

סהר כהן
סהר כהן | צילום: טיקטוק

בסרטון טיקטוק חדש שהעלה לפרופיל שלו, העלה כהן את התפתחות הגוף שלו במהלך החודשים האחרונים. "חזרתי רעב מהישרדות" הוא כתב, לצד תיעוד מהאימונים האינטנסיביים. "נחשו כמה ירדתי וכמה עליתי" כתב ולנו יש את התשובה בשבילכם. אז אחרי שחזר צנום ומורעב מפיליפינים הצליח מייסד ובעל המותג "טיקי ברנד" המקדם חולי סרטן צעירים שאגב צעד אתמול על המסלול ב"שבוע האופנה קורנית תל אביב", להעלות בין עשר לשנים עשר קילוגרמים של מזון ושרירים.

@saar.co בלי תירוצים. #הישרדות #סהרכהן ♬ Love Me (Bluefin Remix) - Zyrex

כהן שנמנה בין ששת המועמדים הסופים נכון לעכשיו בגמר, עורר לא מעט סערות בעונה האחרונה עם סכסוכים, אך כעת נראה שהוא במקום טוב יותר ואף הציג לא מעט סולחות בתקופה האחרונה.