אפשר לנשום לרווחה: אליקו ולירז חזרו לשגרה

אליקו ולירז לקחו פסק זמן מהרשתות החברתיות ומהכותרות אחרי הפרידה, בכדי לשקם את היחסים בינהם. כעת הם משדרים קריאת הרגעה לכל מי שחשש לזוגיות שלהם ועשו צעד שגרם לנו להבין שאפשר לחזור שגרה

אליקו, לירז ארז
אליקו, לירז ארז | צילום: טיקטוק

אנחנו בטוחים שהתגעגעתם, דאגתם והתעניינתם בסטטוס הזוגי של שדרן הרדיו אליקו וארוסתו לירז ארז, שחוו משבר ביחסים ימים ספורים אחרי לידת בנם הבכור - שנערכה בשידור חי. נראה שהצמד, שהחליט להכניס את העוקבים לחייו עם חשיפת יתר מוגזמת ברשתות החברתיות, לקח את השבועות האחרונים כדי לפתור את הבעיות ביניהם ואנחנו שמחים לראות שהסדר שב על כנו.

כתבות נוספות במדור סלבס:

לירז ארז, אליקו
לירז ארז, אליקו

 

כזכור, לפני למעלה כחודש קראתם כאן ברשת 13 כי ארז עזבה את הבית ועברה להתגורר בבית הוריה. שמועות על דיונים משפטיים, הסכמי והסדרי משמורת צצו בכותרות ומצד השניים הגיעו תגובות על קשיים בזוגיות אבל על אהבה גדולה. השניים הפסיקו לעקוב זה אחרי זו, הסירו את תמונת הפרופיל המשותפת ומחקו את הכיתוב המאוהב ב"ביו". אבל עכשיו אתם יכולים לנשום לרווחה כי נראה שהדברים בין השניים חזרו להסתדר, ולמרות שארז הצעירה החליטה למחוק את האינסטגרם שלה ולהפסיק להעלות תכנים לטיקטוק, שם עוד הייתה פעילה, אליקו שולח איתות הרגעה כי הוא החזיר את תמונת הפרופיל שלו לתמונה עם ארוסתו ואם בנו. גם ארז החליפה את התמונה שלה בפרופיל הטיקטוק, לתמונה משותפת מימים יפים יותר. כרגע, נראה שהשניים שחוו כוויה מהרשתות החברתיות עושים הכל באיזי, ולא ימהרו לעשות יחד סרטונים או לנסות לגנוב את אור הזרקורים, אלא לטפל במשפחה הפצועה שלהם לאט לאט עד להחלמה מהירה.

אליקו
אליקו | צילום: אינסטגרם
עמוד הטיקטוק של לירז ארז
עמוד הטיקטוק של לירז ארז | צילום: טיקטוק