שובר שתיקה: בן אל תבורי יחשוף את האמת בסרט חדש

בן אל תבורי מחליט לשבור שתיקה, ואחרי הסרט החושפני של סטטיק, הוא צפוי להפיק סרט משלו, בו יחשוף את כל האמת על הפרידה ועל התקופה הקשה בחייו

בן אל תבורי
בן אל תבורי | צילום: אור גפן

נראה שבתקופה האחרונה כל הפוקוס ממה שנשאר מהצמד "סטטיק ובן אל" הלך לסטטיק, שהספיק בחודש האחרון לשדר סרט חושפני עליו חייו בו סיפר על שתי הפרידות האחרונות שלו, מבן זוגו המוזיקלי ומאשתו שרית פולק, ורגע לאחר מכן להשיק אלבום סולו. בעוד שלירז רוסו המשיך לככב בכל מקום, בכותרות בשלטי חוצות ובתוכניות, לקח בן אל תבורי פסק זמן מהחיים בישראל וטס לארצות הברית עם בת הזוג שלו דני לוי.

כתבות נוספות במדור סלבס:

אך נראה שאחרי ששמר על איפוק וראה איך החבר הכי טוב שלו לשעבר מספר ומציג קטעים קשים מרגעים מורכבים במערכת היחסים שלהם, החליט תבורי, כך על פי פרסומה של מיקי לוין ב"מעריב", להפיק סרט משל עצמו, שם יחשוף את כל האמת בין היתר הצד שלו בסיפור הפרידה מסטטיק כמו כן את סיפור חייו והקושי הגדול שהוא חווה מהילדות ועד היום.

סטטיק ובן אל תבורי
סטטיק ובן-אל תבורי | צילום: יח''צ

כזכור, עובר הזמר תקופה לא פשוטה, מאז נחשפו הקלטות פרטיות שהיו מיועדות לאוזניה של זוגתו לשעבר אורטל עמר, בהן הוא מתבטא בחומרה נגד בנם המשותף תו פרינס בן החמש. הסערה הובילה ללא מעט מהלכים ופגיעה בקריירה של בן אל, בין היתר השתתפותו בפאנל הגמר של "זמר במסכה" ופרידה מהסוכנים שלו יואב גרוס ואורון כלפון.

בן אל תבורי
בן אל תבורי | צילום: אינסטגרם