עם שלושה ממ"דים: כל הפרטים על הווילה החדשה שרכשה עינב בובליל

כוכבת "האח הגדול" לשעבר והמשפיענית המצליחה עינב בובליל תעזוב בקרוב עם בעלה וחמשת ילדיה את הדירה השכורה באשקלון ותעבור לווילה ענקית משלה. איפה וכמה היא שווה? קבלו את כל הפרטים

זמן צפייה: 04:34

שש עשרה שנים חלפו מאז השתתפה עינב בובליל ב"אח הגדול" ונכנסה בסערה לעולמנו. מאז, עברו לא מעט מים בנהר, היא ספיקה למצב את מעמדה בתעשייה, ככוכבת ריאליטי ומשפיענית מצליחה ברשתות החברתיות. אמנם היא לא זכתה במיליון אבל אין ספק שהשנה, היא הגיעה לאחד ההישגים בחייה כשממש בקרוב תיכנס לבית החדש שלה אותו רכשה יחד עם אלי בעלה.

אחרי תקופה ארוכה של בניה, זאת לאחר שקנו שטח סמוך לביתם הנוכחי בו הם מתגוררים בשכירות, ממש בקרוב יעברו בובליל יחד עם בעלה וחמשת ילדיה לווילה החדשה והמפוארת שלהם – ואל תדאגו, הם ממש לא מתכוונים לעזוב את אשקלון למרות המלחמה.

עינב בובליל
עינב בובליל | צילום: אור גפן

 

בנכס החדש והמרווח, שעל פי הערכות שווי נדל"ן עומד על סך של כשישה וחצי מיליון שקלים תהיה גינה גדולה והכי חשוב יהיה לא אחד, לא שניים אם כי שלושה חדרי ממ"ד, בכל זאת אשקלון עם זמן התראה של 15 שניות. בייחוד אחרי המלחמה והקרבה לרצועת עזה, ההורים המודאגים עשו הכל כי שכולם יהיו בטוחים בביתם. "יש שני ממ"דים במרתף" סיפרה עינב באירוע של תמי 4 להעלאת המודעות לשתיית מים והוסיפה "יש עוד אחד למעלה איפה שהחדרי ילדים כדי שאם יהיו אזעקות לא נצטרך להוריד את כולם למטה ואם יש מלחמה ארוכה אז יש למטה את המרתף. אין מה לעשות". את המעבר הם יעשו ממש בקרוב, ואת ערב פסח הם יארחו כבר בביתם החדש.

וגם - מה היא חושבת על "סערת המוכרניות" של טהוניה רובל ומה הטיפים שלה כדי להיות משפיענית טובה – צפו בריאיון בראש הכתבה.