בלי להסכים להתראיין: שלומית מלכה הגיעה לישראל לראשונה מאז המלחמה

אחרי חודשים רבים שלא הייתה בישראל, הדוגמנית שלומית מלכה הוטסה במיוחד מניו יורק לטובת צילומי קמפיין חדש בכיכובה – אך העדיפה להימנע מלענות על שאלות

שלומית מלכה

מי היה מאמין, אבל כבר כמעט חמישה חודשים שמדינת ישראל נמצאת באחד המשברים הכי גדולים אם לא הכי גדול שלה, כשמלחמת "חרבות ברזל" מתרחשת ויש עדיין למעלה ממאה חטופים המוחזקים בשבי חמאס. השבוע, אחרי תקופה ארוכה שלא ביקרה בארץ הקודש הגיעה לראשונה מאז תחילת הסיוט של השבעה באוקטובר שלומית מלכה, וזה קרה במיוחד לצילומי קמפיין חדש בכיכובה.

שלומית מלכה
שלומית מלכה | צילום: יח"צ

כתבות נוספות במדור סלבס

מאז הפרידה מבעלה לשעבר יהודה לוי (זוכרים את זה?) בשנה האחרונה, מתגוררת מלכה בניו יורק ומטפחת את קריירת הדוגמנות הבינלאומית שלה, כעת, היא נבחרה להיות הפנים של מותג הקוסמטיקה והביוטי ג'ייד לקיץ הקרוב והיא הוטסה מארה"ב לישראל לטובת הצילומים. אך בשונה מסטים אחרים הנוהגים להתקיים מדי שבוע עם כוכבים מפורסמים שנאלצים לעמוד מול המצלמות ולענות על שאלות, מלכה ביקשה שלא להתראיין ואכן כך היה.

שלומית מלכה
שלומית מלכה | צילום: יח"צ

בכל זאת אם תרצו לדעת קצת מה קורה בחייה שתקופה האחרונה נוכל לספר כי למרות שהיא רחוקה בעין היא ממש לא רחוקה בלב ומקפידה להשתתף בהפגנות למען ישראל גם בתפוח הגדול, היא תבלה בארץ בשבועיים הקרובים וצפויה לערוך סיור בעוטף.

שלומית מלכה
שלומית מלכה | צילום: יח"צ