מנתקים קשר: הצעד המתבקש של יעל שלביה ועומר אדם
שנה וחצי אחרי הפרידה המתוקשרת וחודשיים בלבד לפני שהזמר יתחתן באיטליה עם סשה ישראלוביץ' – שני האקסים הורידו עוקב הדדי. ומה עם התמונות המשותפות?

הרבה מים עברו בנהר של הביצה המקומית מאז הפרידה המתוקשרת של עומר אדם ויעל שלביה בינואר 2025. מאז, שני האקסים המיתולוגיים כבר הספיקו להמשיך הלאה, לבנות חיים חדשים ולתחזק זוגיות פוטוגנית מעבר לים. אבל דווקא עכשיו, כשנה וחצי אחרי הפירוק, נראה שהשניים החליטו לנתק גם את קשר העין הדיגיטלי האחרון שנשאר ביניהם.
כתבות נוספות במדור סלבס:
התזמון של הורדת העוקב, כמובן, לא יכול להיות מקרי. המהלך הדרמטי קורה חודשיים בלבד לפני שהזמר המצליח יצעד לעבר החופה באיטליה ב-27 באוגוסט, שם יישא לאישה את בחירת ליבו, סשה ישראלוביץ', בחתונה מצומצמת ואינטימית במיוחד. מן העבר השני, גם שלביה מטפחת זוגיות יציבה ונוצצת בחו"ל עם נהג הפורמולה 1 הבינלאומי, לאנס סטרול. נראה שלקראת הסטטוס החדש כגבר נשוי, עומר החליט לנקות את הפיד סופית - ואנחנו לגמרי מבינים את סשה.
בדיקה קצרה בחשבונות האינסטגרם של השניים מגלה כי לאחרונה הם החליטו לעשות סוף לנימוסים, לחצו על כפתור האנפולו והסירו עוקב זה מזו. מדובר בצעד שמגיע בדרך כלל דקות ספורות אחרי פרידה, אך אצל אדם ושלביה הוא נשמר על אש קטנה - עד עכשיו. למרות הנתק הרשמי, התמונות המשותפות מהעבר עדיין מככבות בפיד של השניים, כמעט כמו תערוכת זיכרון לימים אחרים.


