מספר הטלפון של אנה זק מקבל בית חדש

אין אחד שלא מכיר את מספר הטלפון שהתפרסם בשיר "מי זאת" של אנה זק - והיום הוא מקבל משמעות חדשה והופך למספר הטלפון הרשמי של עמותת "אותות" המספקת קורת גג לנערים ונערות במצוקה

זמן צפייה: 07:25

לפני כחודש הוציאה אנה זק את הסינגל "מי זאת" וכבשה את המדינה. השיר הגיע ל-9 מיליון צפיות ביוטיוב, כבש את פסגות המצעדים בכל תחנות הרדיו בארץ והפך ללהיט ענק. מספר הטלפון שנחשף בשיר קרס מכמות ההודעות ושיחות שהתקבלו בימים שאחרי צאת השיר, כשאלפי מעריצים הופתעו לגלות את אנה זק בעצמה בצד השני של המסך.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

מאז, אין אף בן נוער בישראל שלא משנן את המספר שלה בעל פה. הבוקר (שלישי) החליטו אנה זק ומנהליה, יחד עם משרד הפרסום "הקרקס", להתחבר לעמותת "אותות" המספקת קורת גג לנערים ונערות במצוקה ולהפוך את המספר המפורסם במדינה למספר הטלפון הרשמי של העמותה.

מהיום, 052-5381648 הוא מספר טלפון שיספק לכל בת ובן נוער שירגישו במצוקה לקבל את מלוא העזרה ותשומת הלב שהם צריכים. עמותת "אותות" מפעילה 36 מסגרות ופתרונות דיור לצעירים וצעירות בפריסה ארצית ומעניקה קורת גג, טיפול, חינוך ושיקום ללמעלה מ-2,300 בני נוער וצעירים בשנה, מהמגזר היהודי, הערבי, חרדי ולהט"בי.