הכי מרגש שיש: מאיה ורטהיימר חשפה את מין העובר

חודש אחרי שחשפה כי היא נמצאת בהיריון שני ומרגש שהגיע אחרי טיפולים וציפייה רבה, מאיה ורטהיימר חלקה עם העוקבים שלה את הסרטון המרגש בו בישרה לנשים של חייה מה מין העובר שבבטנה. אז בן או בת?

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר ובתם אסיה
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר ובתם אסיה | צילום: אינסטגרם

השחקנית והמגישה מאיה ורטהיימר עברה דרך לא קלה בכלל עד שזכתה להיקלט להיריון השני שלה ואחרי שבחודש שעבר שימחה וחשפה את הבשורה המרגשת, כשפרסמה תמונה מתוקה בה היא מקיאה מעל אסלה ואסף זמיר בעלה ובתם אסיה עומדים לצידה, הפעם החליטה הכוכבת המצחיקה לגרום לעוקבים שלה לדמוע, ולשתף סרטון מרגש עד דמעות בו היא מספרת לנשים החשובות בחייה למה היא מצפה.

בדרכה ההומוריסטית כתמיד, החליטה ורטהיימר לפתוח את הסרטון בפוזות למצלמה עם חלוק בית החולים וכובע תואם, כשלאחר מכן תיעדה את הרגע בו היא מבשרת לאמה אריאלה כי היא הולכת להיות סבתא לנכד מתוק. ארבע שנים אחרי שהביאו לעולם את בתם הבכורה, השניים הולכים להביא לעולם בן, אולי עוד ג'ינג'י קטן. בהמשך הסרטון מצולמת אסיה, כשהיא נמצאת עם ההורים שלה בחדר הרופא כשהם צופים באולטרסאונד. "מה זה?" היא שאלה למראה החייזר העמום על המסך, כשזמיר ענה לה "זה אח שלך הקטן".

כזכור, במהלך השנים האחרונות, כמו גם לפני שהביאו לעולם את בתם הבכורה אסיה, שיתפו השניים כי הם התקשו להביא ילדים עולם. ביולי האחרון חשפה ורטהיימר כי היא עברה הפלה וסיפרה: "אני עצובה. הלב הפועם הקטן שבתוכי, הוא לא זז. שקט נורא וברור לכולם. אין דופק", סיפרה ושיתפה ש"היא קפאה כמו רובוט". מאז חלקה עם העוקבים סרטונים שלה מזריקה לעצמה הורמונים כדי להגשים את החלום להביא אח או אחות לאסיה ואף סיפרה שכמעט פנו לפונדקאות אך כעת זה קורה ובקרוב יהיו משפחה בת ארבע נפשות.